Kig nu på hvad du selv gør, bruger du DGS selv når du søger eller bruger du bare Google. DGS er en dinosaur der er på vej ud, jo før jo bedre. |
jo før jo bedre, spot on.
vh Jan
Kig nu på hvad du selv gør, bruger du DGS selv når du søger eller bruger du bare Google. DGS er en dinosaur der er på vej ud, jo før jo bedre. |
jo før jo bedre, spot on. vh Jan |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Den historie lyder meget tæt på min. Bortset fra at de i bedste annoncehaj stil, begyndte at sende tegninger på 6-cifrede beløb, selvom jeg aldrig havd tegnet dyrere annoncer end ca. 15.000 kr. Vær sikker på én ting: Den aftale er naturligvis strikket sammen, så den altid vil være en fordel for DGS! Iøvrigt er det jo ikke 300 kr. for en kunde. Det er 300 kr. for et lead. Så hvis sælgeren kalder det en kunde, må han jo garantere at alle der ringer op, også køber noget! |
Hej Rasmus Det lyder godt nok lidt dyrt med DGS...... Prøv at gå ind på www.recommender.dk Helt ny og smart måde at markedsføre sig på facebook. Det er jo faktisk den gode gamle anbefalings metode bare med et nyt talerør, mega smart og det virker sku :) Også er det billig 42,- kr |
Prøv at gå ind på www.recommender.dk Det er en mega smart måde at markedsføre sig på også er de billig :) God vind... MVH Kortbek |
Hej Min mand sidder med marketing på en lokalvis og har efterhånden haft kontakt med flere virksomheder der er hoppet på DGS løsningen - lad være - det er ren og skær udgift - ingen har oplevet at få et salg ud af det. De fører sig i øvrigt frem med top-søgeresultater på Google - men hvem gider gå via DGS for at finde virksomheden.... Hilsen Pia |
Alle kommentarer går i samme retning - "hold fingerne fra DGS". Og jeg kan kun tilslutte mig denne opfattelse. DGS er max presset og finder til stadighed på nye løsninger, der er svært gennemskuelige for kunden. Men én ting kan man være sikker på, nemlig at det koster kassen og resultaterne er som regel meget sparsomme. Er der nogen Aminoer med gode erfaringer med DGS der vil på banen? Johannes
|
Har lige været inde og læse på det, og det ser meget lovende ud, genialt og simpelt. Tak for henvisningen :)! |