Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

300 kr for en kunde?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vidste hvor mange opkald jeg får, som bare lige skal spørge om noget, eller have lidt vejledning, så ville du vide hvor dum den ide i det hele taget er.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:45

CMS:
Denne argumentation ser jeg ofte, og jeg mener det er en fejlagtig konklusion.

Jeg er enig i, at man ikke kan konkludere så hurtigt, som jeg gør :-)

Men når dét er sagt, så kan jeg ikke se fordelen i at have 15 sekunder til at beslutte om man vil betale 300 kroner eller klaske røret på. Selv har jeg markedsføringsbeskyttelse, men jeg er også den sure type.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37

Jeg ville personligt ikke kunne tjene på sådan noget tror jeg - men det er også fordi, at jeg ikke har nogle færdige produkter.

Hvis man der imod solgte Nike sko eller noget andet, som folk vidste hvad var - så var det måske en mulighed.

Det kan jo gå begge veje, men hvis du mener folk er klar over, hvad du udbyder og ikke ringer for at spørge ind til specs og hvad ellers, så måske. :)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:47

det gælder i hvert fald om ikke at have en telefonsvarer som alle og enhver kan tale 15 sekunder med :P

Jeg skal ikke kunne sige om det er pengene værd - hvis hvert 10. opkald nu f.eks. gav en god kunde ville det jo være fedt, men jeg ville også foretrække at putte pengene i adwords, facebook el. lign...

Mvh Allan

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:12

Hej Rasmus 

Sådan som jeg forstår det, så vil nummeret i annoncen ikke været dit men et nummer DGS ejer som. som vil vidre stilles. Det vil så sige at at alle kunder igennem DGS vil ikke se dit nummer men DGS.

Det vil sige du skal forklare alle kunder, næste gang skal de ringe på en andet nummer. Samt hvis dit samarabejde med DGS ophøre vil DGS kunne sælge det nummer til en konkurranter. 

Eller lukke nummert og de kunder der ikke har dit rigtige nummer vil tror du har lukket ned.

Er dette rigtig opfattet så siger jeg NEJ TAK.

Tak og vend disse punkter med DGS for hvis du efterfølgende kan "købe" nummert er det jo en lidt anden sag. 

Men et super træk fra DGS hvis køber ikke tænker så negativt som jeg 

MVH

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:20

Det lyder til det kan blive rigtigt dyrt. 1 opkald om dagen, for at høre dine åbningstider eller noget lignende, koster 1500,- Det kommer du længere med på Google.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 21:43

Til alle :)

Tak for rigtig mange gode svar, vi genovervejer stærkt vores møde med DGS sælgeren nu på torsdag.

Et argument fra sælgerens side er at vores domænenavn vil være tydeligt vist på annoncen, de fleste vil altså som en sikkerhed, og for at få et mere detaljeret billede gå videre til hjemmesiden og derved kontakte os via vores "rigtige nummer" eller e-mail. - problemet her er at DGS 70-nummer er et "ring gratis" nummer.

Virksomheden udlejer bartendere såvel som barer, is mm. en branche med mange spørgsmål fra kunderne, da vi jo skal skræddersy hvert eneste arrangement.

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg brugte i 2009  27 kilo på de gule sider, og det gav nul kunder, jeg gentager nul kunder.

Jeg blev mundtligt lovet at ligge nr 1 på 5 vigtige søgeord på hele sjælland. I bedste fald lå jeg nr 14.

Da jeg inden aftalen blev indgået spurgte, hvor manhe søgninger der var på de pågældene ord var tallene

ganget med faktor 10 i forhold til virkeligheden.

Da jeg naturligvis ikke var tilfreds med dette kontaktede jeg kundeservice. Der var forklaringen bare at den sælger der havde ingået aftalen med mig, ikke længere var ansat.

Så betal eller !

Derfor er mit råd: Hold dig fra dem og deres salgstaler, der er ingen dokumentation for at du får det salg der

stilles i udsigt.

Brug hellere i starten adwords, og få så optimeret din side så den rykker.

Jeg har fået lavet en ny side for 6 mdr siden, og har pudset på den siden. Det har givet nogle stærke

placeringer på google, og jeg har været nødt til at lukke for annoncer fordi jeg bliver fundet organisk,

og det giver mit enkeltmandsfirma rigeligt.

vh

Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:17

Hej Jan

Giv mig 27K, så skaffer jeg det 5-dobbelte af DGS eller alle pengene tilbage :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Hej Jan

Giv mig 27K, så skaffer jeg det 5-dobbelte af DGS eller alle pengene tilbage :-)

5-dobbelte af nul? ;-) Smiler

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)