Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons søges til ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har åbnet et nyt projekt og er ved at være så langt at jeg godt kunne tænke mig og høre jeres mening. Der mangler stadig at blive læst korektur på hjemmesiden, men der kan ihverifald forstås meningen.

Jeg håber der kommer noget godt respons både positiv og negativt, eftersom jeg kan bruge alt. Så skriv enlig gerne jeres mening til hvad jeg kan gøre bedre.

Hjemmesiden er: http://www.stokerdesign.dk

Mvh, Smile

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 03:49

Hej Jonathan

Ganske fint design.

Jeg vil dog foretrække at teksten bliver større eller i en anden farve (måske sort), måske fordi at jeg er lettere nærsynet, men for mig bliver det lettere utydeligt.

Lidt informationer om priser ville også være rart Big Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:09

Med fare for at blive stemplet som en mavesur stodder, så vælger jeg at være ærlig. Overordnet set, så er designet da ganske pænt, men så stopper det også der.

Ja, jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte... Hvis jeg var dig, så ville jeg skynde mig, at få ryddet op og rettet fejl i koden. Siden loader utrolig langsomt, overholder ikke webstandarderne og mit CPU-forbrug stiger mærkbart når jeg er inde på siden. Få styr på optimeringen af dine scripts, billeder, din caching osv. Firefox pluginet Google Page Speed kan anbefales.

De 'links' der er i dit sitemap er ikke links, man kan simpelthen ikke klikke på dem. Der står Tjeap hele vejen hen over din side (Jeg er ikke klar over om dette er en fejl, men det ser ret pudseløjerligt ud). Hvis jeg gerne vil se en af dine tidligere kreationer, så er mit eneste valg (tilsyneladende) at blive redirectet hen på en tilfældig side. På nogle undersider fungere hverken links eller billeder. Der er muligvis flere småfejl hist og her.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 08:11

Pyha, Jeg kan meget godt li' den animerede intro. Men jeg vil sige, at siten trænger meget til videreudvikling.

For det første fremgår forretningsidéen, dit tilbud til omverdenen, ikke klart ved et overfladisk kig. Det skal den!

Der skal arbejdes med strukturen. Så er der forskellige sproglige misforståelser; "proffessionel" etc.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

banner forsiden virker fejlplaceret sæt det øverste udenfor venstre menu links står intet på forsiden , en lange række igen og igen menu links ret forvirrende

meget lysskrift type til lys baggrund gør det til unødvendige kamp at læse teksten hvem gier købe hos design tekst svær at læse og menu stukturen er ikke gennem tænkt alt skal frem , tænkt hvad er vigtigt og lav undersider og igen underside fra dette emme alt skal der ikke frem underside links når der er så mange og især i den grad ingen hold i alt tør jeg ikke bestil design hos dig gennemtænker jo ikke gng teksten skal kunne ses , jeg tænker sikke hårdt det bliver at få ens hjemmeside grundet samarbejdes vanskeligheder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:24

Jeg er rigtig glad for jeres responds det var derfor jeg spurgte. Som sagt er det et projekt jeg lige er gået igang med og jeg har nu fået nogle informationer jeg kan gå videre med :)

Mvh, 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:05

En mindre detalje => "Abbonomentet" bør skrives som Abonnementet ;o)

Hilsen Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:19

Mange tak :) Som sagt kan alt responds bruges!

Mvh,

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:22

hej

fin side  

Men der er da noget jeg vil kommentere, teksten er ikke tydelig ( prøv sort og lidt støre)  

Den der banner der drejer rundt den er vældig smart men den køre  for hurtigt til min læse færdighed :) lidt langsommer men ikke ret meget

mvh

Steen  

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 01:25

Hej steen, tak for responds. Det med teksten er blevet sagt før og kan godt se det nu. Jeg retter det med det samme :)

Ændrer også lige hastigheden på banneret ;)

Mvh,

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)