Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons søges til ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er pænt og stilfuldt, men i de 10 sekunder jeg var på siden fandt jeg ikke ud af hvad det handlede om, og hvordan det kunne bidrage til mig (den besøgende)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:20

Hej

Ikke for at klage men jeg synes det er dyrt med 4500kr for en hjemmeside.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

IværksætterGen:

Hej

Ikke for at klage men jeg synes det er dyrt med 4500kr for en hjemmeside.

Mvh

Emil

Tror ikke det var det trådstarter mente med respons! Men bortset fra det kan 4500,- sagtens være en rimelig for en hjemmeside. Jeg har lavet sider fra 2000,- op til 36.000,-.

Det er jo ikke alle der går i skole og/eller  sidder i fritiden og arbejder med det!

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:12

Brian det er respons, hvis jeg synes han lever alt for dyre sider. Inden du giver denne respons til mig burde du lige læse om ham lad mig citer for dig hvis du ikke kan se det:

"Når jeg ikke går i skole bruger jeg min tid på, at designe og udgive websites for andre. Jeg har arbejde på min hjemmeside www.stokerdesign.dk "

Mvh

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

IværksætterGen:

Brian det er respons, hvis jeg synes han lever alt for dyre sider. Inden du giver denne respons til mig burde du lige læse om ham lad mig citer for dig hvis du ikke kan se det:

"Når jeg ikke går i skole bruger jeg min tid på, at designe og udgive websites for andre. Jeg har arbejde på min hjemmeside www.stokerdesign.dk "

Mvh

Emil

Fair nok. Jeg må så også erkende, at jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvad konceptet går ud på...

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:18

Hehe bare vi er enige, altså jeg bruger min fritid efter mit fuldtids arbejde som håndværker, på at programmere, og jeg kan da godt smide en pæn CMS Wordpress side op for en person til f.eks 299 hvis det var det.

Mvh

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

IværksætterGen:

Hehe bare vi er enige, altså jeg bruger min fritid efter mit fuldtids arbejde som håndværker, på at programmere, og jeg kan da godt smide en pæn CMS Wordpress side op for en person til f.eks 299 hvis det var det.

Mvh

Emil

Ja, det sker desværre aldrig omvendt. At en websnedker "smider" en terrasse op for 299,- i deres fritid!!Big Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)