Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEDSAT 50.000 kr. - webshop Bokseudstyr.dk sælges

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er nødt til at bruge min tid på mit nye projekt, WebSjop Mærket, er jeg desværre nødt til at sælge min webshop, Bokseudstyr.dk

Domæner:

Shoppen er lavet i DanDomain og fungerer perfekt. SEO-domænet Boksehandsker.dk er hostet hos Web10.

Jeg har ejet shoppen siden 1.1.2010 og har p.g.a. manglende tid ikke fået gjort så meget ved shoppen som jeg kunne have ønsket.

Statistik 2010:

• 30.000 besøgende
  • 335 godkendte salg
  • Resultat ca. kr. 120.000 excl. moms (overskud før løn)
  • Pakker retur i hele 2010 kun 3 stk.
  • Tab på kunder i hele 2010 = kr. 0,-

Statistik 2011(uge 1-23):

• 11.200 besøgende
  • 104 godkendte salg
  • Resultat ca. kr. 40.000 excl. moms
  • Pakker retur i hele 2011 = 0 stk.
  • Tab på kunder i hele 2011 = kr. 0,-

Der er 3 leverandører:

• Import fra 1. klasses fabrik i Pakistan
  • Import fra AIBA-godkendt leverandør i Tyskland
  • Småting fra dansk leverandør

Kunder:

• 90 % private
  • 10 % klubber og offentlige institutioner (forsvaret, fængsler m.v.)

Prisidé:

• 175.000 125.000 + varelager
  • Varelager p.t. ca. 40-50.000 er 100 % kurant
  • Seriøse tilbud modtages gerne.

Omsætningstal, regnskab m.v. kan fremvises til seriøse interessenter. Spørgsmål om disse ting besvares ikke offentligt.

PS:Dette er ikke en opfordring til diskussion eller tilbud om webdesign, logodesign, sammenligning med andre sites eller andet, så undlad venligst at kommentere på disse uvedkommende ting. Hvis du alligevel ikke kan styre dig, så send en PM eller en email til mig på info@bokseudstyr.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et par regnestykker.

Vi forventer en timeløn på 400 DKK.

Lad os antage at det tager mindst et kvarter til at håndtere hver ordre. 

2010: 335 [ordrer] / 4 [order/time] = 83,75 timer

Løn = 400 [DKK/time] * 83,75 [timer] = 33.500 DKK

Til afvikling af investering = 120.000 - 33.500 = 86.500 DKK

2011: 104 [ordrer] / 4 [ordrer/time] = 26 timer

Løn = 400 [DKK/time] * 26 [timer] = 10.400 DKK

Til afvikling af investering = 40.000 - 10.400 = 29.600 DKK

I 2010 så det fint ud, men 2011 halter lidt efter. Bemærk, jeg tager ikke hensyn til renters rente og inflation. Derudover er der en del håndtering af leverandører, lager, markedsføring, brugersupport og andre ting jeg har glemt. Dem har jeg ikke taget med i regnestykket, men jeg antager det er tidskrævende, hvorfor du sælger shoppen :-)

En investering i dag på 125.000 + lager = 175.000 DKK som afskrives på tidspunktet med 29.600 * 2 = cirka 60.000, giver rundt regnet en tilbagebetalingstid på cirka 3 år. Det er godt nok lidt for længe, for en højrisiko business, som man ikke kender :-)

Jeg er da helt klart interesseret, men prisen er en anelse for høj.

God vind med forretningen.

VH. GrN.dk, økonom med speciale i logistik.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:39 | Låst

gnowak:

Jeg er da helt klart interesseret, men prisen er en anelse for høj.

Hej Gnowak.

Hvis du er interesseret, så send en email til kr@dbm.dk eller info@bokseudstyr.dk med et tilbud.

Mvh.

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:41 | Låst

Din forventning til pris er alt for høj, hvorfor mit bud ville være useriøst i dine øjne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:43 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

gnowak:

Din forventning til pris er alt for høj, hvorfor mit bud ville være useriøst i dine øjne.

VH. GrN.dk

Hvorfor har du så overhovedet gide at siplde din tid?

Hvad med at sende ham din priside og lade ham klaske sig i lårene hvis han vil det?

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:49 | Låst

Jørgen Olsen:

Hvorfor har du så overhovedet gide at siplde din tid?

Hvad med at sende ham din priside og lade ham klaske sig i lårene hvis han vil det?

1) Jeg synes ikke jeg spilder min tid. Jeg håber på, at prisen bliver genovervejet.

2) Det er svært at forhandle på et senere tidspunkt, hvis jeg allerede smider en pris nu. For at jeg kan smide en pris, skal jeg have en større forståelse af forretningsprocesserne i virksomheden. Og det er lidt svært at gøre nu.

VH. GrN.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:52 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke helt sikker på hvornår det blev god skik at prøve at dikterer hvad andre skal skrive og hvordan de skal gøre det! Men personligt synes jeg det er en rigtigt skidt udvikling.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:56 | Låst

gnowak:

1) Jeg synes ikke jeg spilder min tid. Jeg håber på, at prisen bliver genovervejet.

2) Det er svært at forhandle på et senere tidspunkt, hvis jeg allerede smider en pris nu. For at jeg kan smide en pris, skal jeg have en større forståelse af forretningsprocesserne i virksomheden. Og det er lidt svært at gøre nu.

Hej Gnowak.

1) Prisen er genovervejet, men du er velkommen til at sende et tilbud.

2) Hvorfor forhandle på et senere tidspunkt? Det er da bedre at gøre det nu, inden shoppen bliver solgt til anden side.

2) Hvis du mener du mangler forståelse for forretningsprocesserne, så smid en email til mig og jeg returnerer med svar på dine spørgsmål.

Mvh.

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:01 | Låst

Lundsby:
Jeg er ikke helt sikker på hvornår det blev god skik at prøve at dikterer hvad andre skal skrive og hvordan de skal gøre det! Men personligt synes jeg det er en rigtigt skidt udvikling.

Tak :-)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Lundsby:

Hej Lundsby,

Normalt synes jeg du plejer at komme med nogle gode og seriøse indlæg, men i de seneste tråde der omhandler DBM.dk, har du mere været en unødvendig troll, som lige skal indskyde en småprovokerende og intetsigende kommentar.

Jeg er i og for sig ligeglad, men man må formode at du allerede har fået det sagt du skulle i de andre tråde omhandlende samme emne.

Med det sagt, så var det også mit eneste indlæg i denne tråd.

Personligt er jeg meget interesseret i shoppen!! Men jeg har desværre ikke rigtig 165.000 kroner at skyde i den - noget lort.

Med Venlig Hilsen
Morten

p.s jeg synes bare generelt der er blevet meget "heksejagt" på Amino den seneste tid.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)