Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEDSAT 50.000 kr. - webshop Bokseudstyr.dk sælges

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Jeg synes det er vigtigere at Amino er stedet for fri debat, end det er stedet hvor man kan komme af med sine gamle sites til maksimal pris.

Sine gamle sites til maksimal pris?!? Det var da en spøjs måde at formulere det på... Eller er det så her at sælger skal gå ind og udnytte de 16 ligegyldige indlæg og sige: "jojo du kalder det et gammelt site, men jeg vælger at kalde det et site, der har bevist sit værd ved at kunne holde så længe og derfor også sælges med den naturligt optjente goodwill!" !?

Hvis vi tager dine to udtalelser: "Man kan kun gisne om..." og "komme af med sine gamle sites til maksimal pris". Hvori ligger det sympatiske og konstruktive indspark i det?

For mig at se, ser du den "fri debat" som et krav om at man SKAL stille kritiske spørgsmål til et emne og så er det ellers trådopretters ansvar - hvadenten vedkommende ønsker det eller ej - at argumentere sig ud af de mere eller mindre direkte anklager der fremsættes imod ham / hende. Velargumenterende og sympatisk vel at mærke, for begynder trådopretter at vrisse, så er der ingen tvivl om at der er slet spil involveret.

/Tommy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:04 | Låst

Hej Tommy

Der er da ikke noget galt i at ville sælge sine gamle sites, til maksimal pris. Trådstarter har ikke lagt skjul på at det er fordi han vil bruge mere tid på sit nye projekt, at han sælger sitet. Når man sælger ting er der ikke noget galt i at prøve at få den bedst mulige pris, det er faktisk det en god del af vores samfund bygger på!

Mht. kommentaren om at man kun kan gisne om hvorfor trådstarter ikke ønsker at der stilles spørgsmål til kvaliteten af det site han sælger, så har du bestemt ret i at jeg bliver skeptisk når jeg læser den slags, det tror jeg iøvrigt gælder for de fleste.

Obuni - House of Creativity:

For mig at se, ser du den "fri debat" som et krav om at man SKAL stille kritiske spørgsmål til et emne og så er det ellers trådopretters ansvar - hvadenten vedkommende ønsker det eller ej - at argumentere sig ud af de mere eller mindre direkte anklager der fremsættes imod ham / hende. Velargumenterende og sympatisk vel at mærke, for begynder trådopretter at vrisse, så er der ingen tvivl om at der er slet spil involveret.

Jeg ser den fridebat som at MÅ stille kritisk spørgsmål! og hvor godt trådstarter kan argumenterer for sine ting, reflekterer selvfølgeligt tilbage på ham. Og ja hvis man farer i flint, så er det nok ikke et flatterende indtryk der efterlades til en potential køber.

Det kan vel næppe overraske nogen at det er der foregår på et DEBAT forum - netop er DEBAT.

Men som sagt kan den kløgtige sælger sagtens udnytte dette til sin fordel.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:24 | Låst

Lundsby:
Men som sagt kan den kløgtige sælger sagtens udnytte dette til sin fordel.

Såfremt din mistanke er begrundet, tror jeg det kræver ekstremt kløgtighed at udnytte den frie debatform til sin fordel...

Jeg synes ikke umiddelbart 125.000 lyder dyrt udfra de informationer vi har fået.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Mht. kommentaren om at man kun kan gisne om hvorfor trådstarter ikke ønsker at der stilles spørgsmål til kvaliteten af det site han sælger, så har du bestemt ret i at jeg bliver skeptisk når jeg læser den slags, det tror jeg iøvrigt gælder for de fleste.

Jeg ser den fridebat som at MÅ stille kritisk spørgsmål! og hvor godt trådstarter kan argumenterer for sine ting, reflekterer selvfølgeligt tilbage på ham. Og ja hvis man farer i flint, så er det nok ikke et flatterende indtryk der efterlades til en potential køber.

Okay, jeg formulerer mig åbenbart helt ad helvedes til.....

Altså Lundsby... Det der dræner mig ved de debatter her som dig og ligesindede deltager i er, at trådstarter bliver sat i en situation hvor vedkommende skal forklare sig overfor folk som i 99% af tilfældende alligevel ikke er interesseret i at købe det udbudte.

Derudover skal vedkommende også sørge for at svare de ligegyldige indlæg høfligt og velargumenterende, for ellers skal de med al sandsynlighed ikke-interesserede nok få skabt tvivl om sælgers hensigter.

Selvfølgelig MÅ man i en fri debat / på et debat forum stille spørgsmål til de indlæg der bliver opslået, men man SKAL ikke bare fordi at man KAN. Folk der er interesseret i at købe det udbudte kan som mange også skriver, henvende sig på PM.

At skrive det, er som at smide fiskestykker for hajerne, for trådopretter skal det ikke bestemme om det skal foregå i PM eller offentligt! Trådopretter må da have noget at skjule! Det genererer så de her ligegyldige indlæg og bliver der rynket på næsen af dem, så hyler folk straks op om, at man skal ikke fortælle folk hvad de må og ikke må sige. Sjovt nok, er det de samme mennesker som tvinger trådopretter ud i en uønsket offentlig debat.

/Tommy

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:36 | Låst

Vil ikke blande mig i debatten, men jeg opdagede faktisk det er mulig at slå fra så man kan svare i ens tråd, under indstillinger får man denne mulighed ...

Det er vel løsning her, hvis ikke trådstarter ønsker folk svare tråden kan han nemt slå dette fra ;)

Forsat dejligt Søndag ;)

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42 | Låst

lad nu de frie markedskræfter bestemme om prisen er for lav eller for høj , det er ligesom hussalg nogle vis ligger i yderkanter end de ligger i centrum er det svære at sælge og her ikke mange der går til boksning og har den viden på dette forum motions forummer og nede i boksecentret er der mange måske har den rette viden om dette produkt og de vil gerne købe webshoppen

ingen nødvendighed at vide noget om boksning for at drive sådanne en side, med normalt er en passion for et produktet vigtigt for det giver overskud

prøv også andre steder end amino.dk vil jeg mene

kan lyde til du lidt passion for boksning derved ønsker gode pris ligesom en anden der har passion for sit produkt, dog ville jeg sættet 110 % mere gange i siden og vis ikke kan få min maks. er det fordi der ikke findes en køber der vil købe , der siden fordi jeg ikke vil sælge til den pris

du sælger sætter købs pris , vis ingen køber er prisen for høj, dog har du en vis passion for egen hjemmesiden derved vil ikke af med den

køber har ikke samme passion som dig for dette her derved lavere pris.

Hvad tænker køber også siden er ikke min personlige , hvordan kan den blive min meget personlig side , derved god ide du finder den rette køber , der kan se muligheder i siden , dette opnås nok bedste med en samarbejdes partner og du sætter person indgående ind i siden og gør det meget personligt og bruger tid på denne person.

Vis ikke vil bruge tid og gøre det meget personligt kan dette her blive svært , men tag den tid ting tager og sidste ende er det dig bestemmer salgspris og hvor meget du vil gøre for den person der overtager hjemmesiden.

Håber du får den bedste pris og den køber får det bedste salg i samarbejde med dig som køber

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:59 | Låst

Hej Tommy

Jeg synes ikke du formulerer dig dårligt, jeg mener at havde forstået din pointe, jeg er bare ikke enig med dig, og argumenterer derfor for min holdning.

Altså Lundsby... Det der dræner mig ved de debatter her som dig og ligesindede deltager i er, at trådstarter bliver sat i en situation hvor vedkommende skal forklare sig overfor folk som i 99% af tilfældende alligevel ikke er interesseret i at købe det udbudte

Det er da ligemeget om dem der skriver i tråden, er interesserede i at købe, udfra sælgers synspunkt, det som det handler om er at de skaber eksponerering flere indlæg flere visninger, så sandsynlighed for at ramme den rigtige køber bliver højere!!! De er en gave! for den kløgtige sælger.

Derudover skal vedkommende også sørge for at svare de ligegyldige indlæg høfligt og velargumenterende, for ellers skal de med al sandsynlighed ikke-interesserede nok få skabt tvivl om sælgers hensigter.

Selvfølgeligt skal man være høflig og gerne også velargumenterende, det gælder på Amino og i høj grad også i livet udenfor. Det er vel heller ikke for meget at forlange!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:19 | Låst

Lundsby:

Det er da ligemeget om dem der skriver i tråden, er interesserede i at købe, udfra sælgers synspunkt, det som det handler om er at de skaber eksponerering flere indlæg flere visninger, så sandsynlighed for at ramme den rigtige køber bliver højere!!! De er en gave! for den kløgtige sælger.

Ja okay så kommer vi vist ikke nærmere hinanden i den sag....

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:07 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For at komme tilbage til sagen, så er webshoppen stadig til salg, og jeg er åben for tilbud.

Mvh.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:32 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

ditbrugtmarked:

For at komme tilbage til sagen, så er webshoppen stadig til salg, og jeg er åben for tilbud.

Mvh.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)