Sine gamle sites til maksimal pris?!? Det var da en spøjs måde at formulere det på... Eller er det så her at sælger skal gå ind og udnytte de 16 ligegyldige indlæg og sige: "jojo du kalder det et gammelt site, men jeg vælger at kalde det et site, der har bevist sit værd ved at kunne holde så længe og derfor også sælges med den naturligt optjente goodwill!" !? Hvis vi tager dine to udtalelser: "Man kan kun gisne om..." og "komme af med sine gamle sites til maksimal pris". Hvori ligger det sympatiske og konstruktive indspark i det? For mig at se, ser du den "fri debat" som et krav om at man SKAL stille kritiske spørgsmål til et emne og så er det ellers trådopretters ansvar - hvadenten vedkommende ønsker det eller ej - at argumentere sig ud af de mere eller mindre direkte anklager der fremsættes imod ham / hende. Velargumenterende og sympatisk vel at mærke, for begynder trådopretter at vrisse, så er der ingen tvivl om at der er slet spil involveret. /Tommy
|
Hej Tommy
Der er da ikke noget galt i at ville sælge sine gamle sites, til maksimal pris. Trådstarter har ikke lagt skjul på at det er fordi han vil bruge mere tid på sit nye projekt, at han sælger sitet. Når man sælger ting er der ikke noget galt i at prøve at få den bedst mulige pris, det er faktisk det en god del af vores samfund bygger på!
Mht. kommentaren om at man kun kan gisne om hvorfor trådstarter ikke ønsker at der stilles spørgsmål til kvaliteten af det site han sælger, så har du bestemt ret i at jeg bliver skeptisk når jeg læser den slags, det tror jeg iøvrigt gælder for de fleste.
Obuni - House of Creativity:For mig at se, ser du den "fri debat" som et krav om at man SKAL stille kritiske spørgsmål til et emne og så er det ellers trådopretters ansvar - hvadenten vedkommende ønsker det eller ej - at argumentere sig ud af de mere eller mindre direkte anklager der fremsættes imod ham / hende. Velargumenterende og sympatisk vel at mærke, for begynder trådopretter at vrisse, så er der ingen tvivl om at der er slet spil involveret.
Jeg ser den fridebat som at MÅ stille kritisk spørgsmål! og hvor godt trådstarter kan argumenterer for sine ting, reflekterer selvfølgeligt tilbage på ham. Og ja hvis man farer i flint, så er det nok ikke et flatterende indtryk der efterlades til en potential køber.
Det kan vel næppe overraske nogen at det er der foregår på et DEBAT forum - netop er DEBAT.
Men som sagt kan den kløgtige sælger sagtens udnytte dette til sin fordel.