Jeg skal indrømme at jeg elsker den frie debat hvor alle, har lov til at give udtryk for deres mening og argumenterer for den. Men det er åbenbart ikke alle der kan lide den slags, og hvorfor kan man jo kun gisne om.
Hej Lundsby,
Det er også kun sundt med en fri debat, men bare fordi man kan, er det ikke ensbetydende med at man skal.
Det lader til at så snart det har noget med salg at gøre, så skal man hagles ned fordi man ikke ønsker at uvedkommende skal diskutere værdien af ens firma. Med uvedkommende mener jeg dem som bare lige har en mening om dit og dat, men ingen reel interesse i at købe det udbudte.
Hvornår er du sidst stødt på en salgstråd der er endt i en debat om at det udbudte bliver solgt for billigt? Jeg har i hvert fald aldrig set en, men til gengæld set uendeligt mange af de modsatte.
Du undrer dig over at det ikke er alle der bryder sig om den debat, men kommer faktisk selv med svaret. Du siger at man kun kan gisne om hvorfor trådoprettere ikke ønsker debatten.
Når du siger det, så antyder du med det samme at den eneste mulige årsag er, at trådoprettere ikke har rent mel i posen og prøver at snyde sig til ublu priser.
Det forekommer mig løjerligt at selv på et iværksætterforum, skal man passe på ikke at værdisætte sine ting for højt. For det ligner ikke noget at man prøver at få mest muligt for det man har knoklet for at få stablet på benene, selvom vi vel alle drømmer om at opfinde og sælge lige DET der sikrer resten af ens liv - eller er det kun mig?
Der er kun to parter i et salg der ikke skal føle sig snydt. Det er sælger og køber. Om alle andre så ligger i rokkende fosterstilling over salgsprisen er fløjtende ligegyldigt.
Med venlig hilsen
Tommy