Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEDSAT 50.000 kr. - webshop Bokseudstyr.dk sælges

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Lundsby:

Jeg er ikke helt sikker på hvornår det blev god skik at prøve at dikterer hvad andre skal skrive og hvordan de skal gøre det! Men personligt synes jeg det er en rigtigt skidt udvikling.

Hej Lundsby,

Normalt synes jeg du plejer at komme med nogle gode og seriøse indlæg, men i de seneste tråde der omhandler DBM.dk, har du mere været en unødvendig troll, som lige skal indskyde en småprovokerende og intetsigende kommentar.

Jeg er i og for sig ligeglad, men man må formode at du allerede har fået det sagt du skulle i de andre tråde omhandlende samme emne.

Med det sagt, så var det også mit eneste indlæg i denne tråd.

Personligt er jeg meget interesseret i shoppen!! Men jeg har desværre ikke rigtig 165.000 kroner at skyde i den - noget lort.

Med Venlig Hilsen
Morten

p.s jeg synes bare generelt der er blevet meget "heksejagt" på Amino den seneste tid.

Hej Morten.

Dejligt at andre også lægger mærke til dén slags tosserier. Det ville dejligt hvis Amino havde en en knap man kunne trykke på for at blokere bestemte brugere fra at kommentere ens indlæg, men det er endnu ikke en mulighed.

Med hensyn til din interesse er du velkommen til at sende en mail til mig. Måske kan vi finde ud af noget.

Mvh.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:19 | Låst

Jeg tror nu Lundsbys indlæg var adresseret til mig, og ikke en hetz mod dbm.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten

Som Jørgen skriver så var det indlæg skrevet til ham.

Jeg skal indrømme at jeg elsker den frie debat hvor alle, har lov til at give udtryk for deres mening og argumenterer for den. Men det er åbenbart ikke alle der kan lide den slags, og hvorfor kan man jo kun gisne om.

Det jeg ikke forstår er, at hvis man er imod debat hvorfor man så slår sine websites op på et debatforum. Hvorfor ikke bruge et af de andre medier hvor brugerne ikke debattere, f.eks. Virksomhedsbørs eller AdWords.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:06 | Låst

Lundsby:
Det jeg ikke forstår er, at hvis man er imod debat hvorfor man så slår sine websites op på et debatforum. Hvorfor ikke bruge et af de andre medier hvor brugerne ikke debattere, f.eks. Virksomhedsbørs eller AdWords.

Så vidt jeg er orienteret er det noget billigere at få samme eksponering her på amino forum end f.eks. amino virksomhedsbørs.

Det er gratis at lave et indlæg !

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen

Den valuta man betaler med når man skriver indlæg på et debatforum, er at folk kan skrive tilbage og det ikke er sikkert at man synes om det de skriver.

Hvis man vil havde mikrofonen for sig selv må man punge ud, hvis man vil dele den med andre er det gratis, men man kan ikke både blæse og havde mel i munden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36 | Låst

gnowak:

Vi forventer en timeløn på 400 DKK.

400 DKK er da godt nok en høj timeløn til behandling af ordrer. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:52 | Låst

Morten Madsen:

Personligt er jeg meget interesseret i shoppen!! Men jeg har desværre ikke rigtig 165.000 kroner at skyde i den - noget lort.

Med Venlig Hilsen
Morten

Nu er varelageret jo faldet noget (vi sælger af det Wink ) så det er blevet lidt billigere at overtage forretningen.

Send en mail ved interesse.

Mvh.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32 | Låst

Lundsby:

Jeg skal indrømme at jeg elsker den frie debat hvor alle, har lov til at give udtryk for deres mening og argumenterer for den. Men det er åbenbart ikke alle der kan lide den slags, og hvorfor kan man jo kun gisne om.

Hej Lundsby,

Det er også kun sundt med en fri debat, men bare fordi man kan, er det ikke ensbetydende med at man skal.

Det lader til at så snart det har noget med salg at gøre, så skal man hagles ned fordi man ikke ønsker at uvedkommende skal diskutere værdien af ens firma. Med uvedkommende mener jeg dem som bare lige har en mening om dit og dat, men ingen reel interesse i at købe det udbudte.

Hvornår er du sidst stødt på en salgstråd der er endt i en debat om at det udbudte bliver solgt for billigt? Jeg har i hvert fald aldrig set en, men til gengæld set uendeligt mange af de modsatte.

Du undrer dig over at det ikke er alle der bryder sig om den debat, men kommer faktisk selv med svaret. Du siger at man kun kan gisne om hvorfor trådoprettere ikke ønsker debatten.

Når du siger det, så antyder du med det samme at den eneste mulige årsag er, at trådoprettere ikke har rent mel i posen og prøver at snyde sig til ublu priser.

Det forekommer mig løjerligt at selv på et iværksætterforum, skal man passe på ikke at værdisætte sine ting for højt. For det ligner ikke noget at man prøver at få mest muligt for det man har knoklet for at få stablet på benene, selvom vi vel alle drømmer om at opfinde og sælge lige DET der sikrer resten af ens liv - eller er det kun mig?

Der er kun to parter i et salg der ikke skal føle sig snydt. Det er sælger og køber. Om alle andre så ligger i rokkende fosterstilling over salgsprisen er fløjtende ligegyldigt.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53 | Låst

står ham frit at bestemme sig pris ,nogle synes for høj er okay , så får han de bare ikke solgt og må sætte prisen ned så kan få den solgt

kan være der går et år undre sig den ikke er solgt , med køber bestemmer prisen vis vil sælge

sælger bestemmer prisen hvad den skal sælges til , kan være den ikke bliver solgt så , men så er ønsket  også selv at beholde den større end at sælge den til den de andre vil købe den til , det er ren logik

Vis der ingen køber er til hans pris , forsætter han sikkert selv med webshoppen da han synes det er bedste sådan .

ok at synes man skal have den time pris for drive så kan andre regne ud med samme pris vis ønsker 100 kr i time og har en viden om boksning og har en del kontakter der booster salget lidt der gør man tjener lidt ekstra kontakter er det afgørende også vis skal lykkes i sidste ende .

god ide nok også at være aktive i motion forummer og bokse klubber, der kan man få bokse kontakter

viden er det afgørende vis skal lykkes i sidste ende for den der køber webshoppen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:11 | Låst

Hej Tommy

Jeg synes det er vigtigere at Amino er stedet for fri debat, end det er stedet hvor man kan komme af med sine gamle sites til maksimal pris.

Det sagt så er det sjovt at se, hvor let det kunne være som annoncør at dreje den frie debat til sin fordel. Hvis man kan argumenterer for sin pris på en saglig og fornuftig måde, så er det da en kæmpe fordel, at der er nogle der prøver at argumenterer imod, for det giver en meget større eksponering.

Denne tråd er 18 indlæg og vist over 700 gange, hvis ingen havde talt imod prisen var den blevet tre bump og under 100 visninger.

Så hvis man kan argumentere for sin meninger, samtidigt virke sympatisk igennem tråden så kan det sagtens være en fordel at vi er på et debat forum, og hvis man ikke kan så bør man som sagt overveje at andet medie.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)