Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til drinksside

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Jensen:

iDrink.dk:

Jakob Jensen:
Opret links fra hver enkelt ingrediens til en side, der viser alle opskrifter med den pågældende ingrediens.

Tænkte på at man kunne vise 3 under drinken som inderholder nogenlunde de samme ingredienser?

Det er også en fin ide, og det ene udelukker ikke det andet. Ved kun at have en "lignende opskrifter" risikerer du dog, at lige præcis dén ingrediens, brugeren får lyst til at se flere opskrifter med, ikke er indeholdt i de relaterede opskrifter. Samtidig vil de interne links gavne din SEO.

Ja det er rigtigt... Hvis de vil have en opskrift med whisky er det ikke så godt der ikke kommer lignende med whisky ;) Vil tænke videre over hvordan man kunne lave det med at linke fra ingredienserne på en smart måde, så det ikke irritere øjnene så meget..

Måske man skulle lave et link som først kan ses når man kører musen over? Så skal man godt nok være sat ind i siden før man kan regne det ud ;/

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 17:06

Viktor Poulsen:

Rigtig fed side. Synes ikke der er meget at sætte en finger på! :)

hvis jeg dog skal, så synes jeg ikke det ser godt ud med "DU" i store bogstaver 2 gange i samme sætning

"DU har altså mulighed for at være med til at bestemme hvilke drinks DU synes iDrink's brugere skal nyde godt af!"

I lægger heller ikke så godt på de gængse søgeord man ville bruge for at finde jeres side :-/

Overvej evt. om I ikke skulle have et "Login via facebook" - det er nemt at lave og det giver mange flere registreringer :)

Mange tak :)

Godt spottet!! Tror jeg fjerner andet DU eller måske begge ;-)

Nej, vi ligger ikke så godt når det kommer til søgeord. Håber på at vi kommer lidt derop ad snart. (Siden er jo rimlig ny).. Læste også lidt om Google Panda - kan ikke helt forstå om det er dumt at få links fra linkkataloger eller ej?

Kan du sende et link til en guide med login via facebook? For dem jeg har fundet virkede lidt underlige ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 00:03

Laver de rettelser i har kommet med så hurtigt jeg kan.. :-)

Vil i lige sige om den nye ting virker..? Det var angående det med at oprette bruger, og om i ville oprette en.. Har nu lavet så alle drinks fra en bestemt bruger bliver vist som VIP og kræver log ind for at man kan se den.. Prøv at kig på http://www.idrink.dk/index.php og scroll ned til den første drink..

Billedet med "VIP EDITION ......" bliver lavet om (forhåbenligt mandag) - da jeg ikke er designer..

Kom gerne med forslag til bedre tekst - hvis den ikke virker på dig..

God weekend :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)