Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til drinksside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Kan I give os lidt feedback på idrink.dk

Så bliver vi meget glade :)

Ting vi har fundet der skal rettes (så i slipper for at skrive dem):

Tøm barskabet banner under "Hurlumhej"

+ i chrome og IE skal side rigtigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39

Lige et par hurtige

Logo (kan laves rigtigt fedt - lad i´et være en drinkSmile)

Synes slideshowet dominerer alt for meget - lad jeres nye logo overtage lidt af den dominans!

Smid top10´erne i en af siderne.

Større afstand mellem artiklerne på forsiden, evt. mindre og 2 og 2....

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02

I skriver man kan blive sponsor.

Hvor mange besøgende har i og hvad koster det?

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 17:13

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Lige et par hurtige

Logo (kan laves rigtigt fedt - lad i´et være en drinkSmile)

Synes slideshowet dominerer alt for meget - lad jeres nye logo overtage lidt af den dominans!

Smid top10´erne i en af siderne.

Større afstand mellem artiklerne på forsiden, evt. mindre og 2 og 2....

Mange tak for feedback. Den sender jeg lige videre til designeren :-)

Vi har måske 10 besøgende om dagen, da den ikke er færdig endnu har vi ikke reklameret for den :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

logo kunne man skrive i stedet for drinks til enhver lejlighed ,en drinks til enhver festlig lejlighed det lyder bedre og som om man er alkoholiker afhængig af alkohol

pris faktor må meget gerne skrives mange gå op i pris

sammenlet score for drinks hvad kunne give point

pris

smag

alkohol %

festlig farver

holdbarhed

ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 21:17

Undskyld det tog så langtid med tilbage melding.. har haft meget travlt..

Går straks igang med at smide top 10'en ud i sidebaren - lyder som en god idé..

Har optimeret den til IE (Skulle jeg mene: skriv gerne hvis du oplever fejl)

Mikael christiansen:

logo kunne man skrive i stedet for drinks til enhver lejlighed ,en drinks til enhver festlig lejlighed det lyder bedre og som om man er alkoholiker afhængig af alkohol

pris faktor må meget gerne skrives mange gå op i pris

sammenlet score for drinks hvad kunne give point

pris

smag

alkohol %

festlig farver

holdbarhed

ideer

Den med logoet vil jeg da lige tænke lidt mere over når du siger det :)

De andre ting er jeg dog lidt i tvivl om, da siden jo er bruger genereret, og tvivler på en bruger gider bruge mere end 5 minutter på at indsætte en drink..

Har lige et par hurtige:

Er det tydeligt at man selv kan indsætte drinks?

Er logind siden okay? Hvad virker ikke?

Hvad mangler der for at DU opretter en bruger?

Håber i stadig er klar :-)..

Og undskyld igen for det meget sene svar..

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 11:17

noone? Beer

Fra København S
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:00

Kan virkelig ikke lide footeren, den ser helt forkert ud. Brug en anden font og gør evt. baggrunden gennemsigtig. Det træ der er nu passer slet ikke til resten af sidens friske udtryk.

Derfor skal træet også fjernes fra hover-effekten i menuen. Prøv evt at lave samme pixelerede effekt som i bruger på resten af siden.

Dog er jeg rigtig godt tilfreds med siden, ser virkelig godt ud, og så leder den mine tanker hen på bylivet.

Kan dog ikke se hvorfor jeg skulle oprette mig som bruger på siden. Måske i skulle lave VIP-versioner af populære drinks. Man bliver simpelthen nød til at blive bruger for at få jeres egne fede opskrifter.

Just my 2 cents :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:11

Hej Thore
Jeg har kigget lidt på det grafiske på din hjemmeside er nu klar med lidt kritik.

Logo
Det virker lettere amatør agtigt, og som om i har sprunget over hvor hegnet er lavest og blot indsat jeres webadresse med ren tekst. Få lavet jer et logo som symbolisere det jeres hjemmeside går ud på i en fart.

Menu
Menuen er meget svær at læse da den er med hvid skrift uden nogen former for efter eller noget, men der hvo i prøver men i mine øjne fejler er ved menu hoveren for hvorfor har i valgt at indsætte noget træ baggrund?

Fotteren
Igen den der træ ligende baggrund, som ikker er i særlig god kvalitet virker for mig total malplaceret.

Drinks opskrifter
Puha for mig er det virkelig forvirrende at skulle skiftes mellem at se til højre og venstre. Det er sikkert jeres måde på, at prøve med nogen smarte ting, men hos mig fungere det ikke godt.

Drinks opskrifter (den dims der følger med når du scroller)
Er en genial ting, så man formindsker sit scrolleri, desværre er det skrevet med hvis skrift ig baggrund på hjemmesiden er hvid så det bliver svært at se hvilke bogstaver der.

Ellers en smart ide med gode samlinger af drinks også er det jo herligt, at vi selv har en mulighed for at tilføje vores egne favoritter.

......

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 18:59

Martin Klein:

Kan virkelig ikke lide footeren, den ser helt forkert ud. Brug en anden font og gør evt. baggrunden gennemsigtig. Det træ der er nu passer slet ikke til resten af sidens friske udtryk.

Derfor skal træet også fjernes fra hover-effekten i menuen. Prøv evt at lave samme pixelerede effekt som i bruger på resten af siden.

Dog er jeg rigtig godt tilfreds med siden, ser virkelig godt ud, og så leder den mine tanker hen på bylivet.

Kan dog ikke se hvorfor jeg skulle oprette mig som bruger på siden. Måske i skulle lave VIP-versioner af populære drinks. Man bliver simpelthen nød til at blive bruger for at få jeres egne fede opskrifter.

Just my 2 cents :)

Rigtig fed idé med at lave noget pixeleret i footeren & menuen..Grafikkeren, er på ferie, så det kan desværre først blive rettet når han kommer hjem :(

Super idé med at lave VIP-versioner!!!!! Den arbejder vi straks videre med.. Tak for det ;-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)