Hey Webartisten :) Logo Det har du ret i, godt at få det bekræftet! Vi har et par idéer til et logo, så det er en af de ting vi starter på snarrest.. Menu Træet er vel en "drop your darlings"? :-P Er lidt i tvivl om jeg har forstået dig rigtigt, men hvis man satte en baggrund på knapperne, og lavede en anden hover effekt end træet, ville det løse problemet? Drinks opskrifter Tror ikke vi ændrer i måden vi skifter med drinksopskrifterne (før det er prøvet mere af).. Var også selv lidt forvirret i starten, men nu er jeg helt pjattet med det ;-) Drinks opskrifter (den dims der følger med når du scroller) Den er jeg ikke helt med på hvad du mener :P er det, det hvide felt med fremgangsmåden som f.eks. er her http://idrink.dk/opskrift.php?d=118 Hvad med log ind siden?Er den ikke lidt uoverskuelig? Hvordan filan kunne man forbedre det (hvis i har det på samme måde) |
Hej Thore
Det lyder godt, at i vil kigge lidt på et logo, for det er ifølge mig bare noget der få et produkt til at virke mere seriøst.
Angående din træbaggrund synes jeg somsagt bare den malplaceret, kan ikke se ideen i det men hvis du synes det spiller sammen så keep on..
Angående det med dimsen i toppen er blot en ting der ikke er blevet optimeret til IE så fejlen ligger i at der ingen baggrund var på det og alt det hvide tekst flød sammen med den hvide baggrund.
Din login virker simpelt ikke så meget, at gøre til eller fra. Svært at gøre det mere simpelt end du har det nu.