Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til drinksside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Hej Thore
Jeg har kigget lidt på det grafiske på din hjemmeside er nu klar med lidt kritik.

Logo
Det virker lettere amatør agtigt, og som om i har sprunget over hvor hegnet er lavest og blot indsat jeres webadresse med ren tekst. Få lavet jer et logo som symbolisere det jeres hjemmeside går ud på i en fart.

Menu
Menuen er meget svær at læse da den er med hvid skrift uden nogen former for efter eller noget, men der hvo i prøver men i mine øjne fejler er ved menu hoveren for hvorfor har i valgt at indsætte noget træ baggrund?

Fotteren
Igen den der træ ligende baggrund, som ikker er i særlig god kvalitet virker for mig total malplaceret.

Drinks opskrifter
Puha for mig er det virkelig forvirrende at skulle skiftes mellem at se til højre og venstre. Det er sikkert jeres måde på, at prøve med nogen smarte ting, men hos mig fungere det ikke godt.

Drinks opskrifter (den dims der følger med når du scroller)
Er en genial ting, så man formindsker sit scrolleri, desværre er det skrevet med hvis skrift ig baggrund på hjemmesiden er hvid så det bliver svært at se hvilke bogstaver der.

Ellers en smart ide med gode samlinger af drinks også er det jo herligt, at vi selv har en mulighed for at tilføje vores egne favoritter.

Hey Webartisten :)

Logo

Det har du ret i, godt at få det bekræftet! Vi har et par idéer til et logo, så det er en af de ting vi starter på snarrest..

Menu

Træet er vel en "drop your darlings"? :-P Er lidt i tvivl om jeg har forstået dig rigtigt, men hvis man satte en baggrund på knapperne, og lavede en anden hover effekt end træet, ville det løse problemet?

Drinks opskrifter

Tror ikke vi ændrer i måden vi skifter med drinksopskrifterne (før det er prøvet mere af).. Var også selv lidt forvirret i starten, men nu er jeg helt pjattet med det ;-)

Drinks opskrifter (den dims der følger med når du scroller)

Den er jeg ikke helt med på hvad du mener :P er det, det hvide felt med fremgangsmåden som f.eks. er her http://idrink.dk/opskrift.php?d=118

Hvad med log ind siden?

Er den ikke lidt uoverskuelig? Hvordan filan kunne man forbedre det (hvis i har det på samme måde)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:24

Hej Thore
Det lyder godt, at i vil kigge lidt på et logo, for det er ifølge mig bare noget der få et produkt til at virke mere seriøst.

Angående din træbaggrund synes jeg somsagt bare den malplaceret, kan ikke se ideen i det men hvis du synes det spiller sammen så keep on..

Angående det med dimsen i toppen er blot en ting der ikke er blevet optimeret til IE så fejlen ligger i at der ingen baggrund var på det og alt det hvide tekst flød sammen med den hvide baggrund.

Din login virker simpelt ikke så meget, at gøre til eller fra. Svært at gøre det mere simpelt end du har det nu. 

......

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 10:31

Webartisten:

Hej Thore
Det lyder godt, at i vil kigge lidt på et logo, for det er ifølge mig bare noget der få et produkt til at virke mere seriøst.

Angående din træbaggrund synes jeg somsagt bare den malplaceret, kan ikke se ideen i det men hvis du synes det spiller sammen så keep on..

Angående det med dimsen i toppen er blot en ting der ikke er blevet optimeret til IE så fejlen ligger i at der ingen baggrund var på det og alt det hvide tekst flød sammen med den hvide baggrund.

Din login virker simpelt ikke så meget, at gøre til eller fra. Svært at gøre det mere simpelt end du har det nu. 

Tak for feedbacken igen :)

Logoet er helt sikkert noget vi vil lave, (bliver søndag eller mandag)..

Kan desværre ikke tjekke "dimsen" i toppen, da jeg har IE 9 og der ser alting fint ud.. Kan du evt. sende et screenshot, så jeg kan se det?

Måske nogle illustrationer på log ind siden ville være passende?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:53

Hej Thore,

Hvis du mangler screenshots af din side i forskellige browsere og platforme, så tag et smut forbi http://browsershots.org/ :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 11:21

Denni Pultz Gottfredsen:

Hej Thore,

Hvis du mangler screenshots af din side i forskellige browsere og platforme, så tag et smut forbi http://browsershots.org/ :-) 

Ja den side havde jeg helt glemt :-) tak

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 12:54

Kan stadig ikke få øje på fejlen i internet explorer, så hvis en kan sende et screenshot til ipib(at)live.dk, ville jeg blive glad.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:56

Opret links fra hver enkelt ingrediens til en side, der viser alle opskrifter med den pågældende ingrediens.

Jeg havde også svært ved at gennemskue, at ingrediens-listen for drinksene på forsiden står i skiftevis højre og venstre side. Giv eventuelt selve opskriften en anden baggrund end hvid for at markere, at opskrift, ingredienser og billede hænger sammen.

Jeg bryder mig ikke om teksten "Lav din egen bruger" - for generisk og for besværligt - men kan ikke komme på noget bedre på stående fod.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 15:38

Hey Jakob..

Jakob Jensen:
Opret links fra hver enkelt ingrediens til en side, der viser alle opskrifter med den pågældende ingrediens.

Tænkte på at man kunne vise 3 under drinken som inderholder nogenlunde de samme ingredienser?

Jakob Jensen:
Jeg havde også svært ved at gennemskue, at ingrediens-listen for drinksene på forsiden står i skiftevis højre og venstre side. Giv eventuelt selve opskriften en anden baggrund end hvid for at markere, at opskrift, ingredienser og billede hænger sammen.

Rigtig god idé.. Det tester jeg lige med det samme :-)

Jakob Jensen:
Jeg bryder mig ikke om teksten "Lav din egen bruger" - for generisk og for besværligt - men kan ikke komme på noget bedre på stående fod.

Det kan du have ret i!! Det virker lidt for besværligt når det står på den måde.. Sætter hjernen i blød :-)

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:24

iDrink.dk:

Jakob Jensen:

Tænkte på at man kunne vise 3 under drinken som inderholder nogenlunde de samme ingredienser?

Det er også en fin ide, og det ene udelukker ikke det andet. Ved kun at have en "lignende opskrifter" risikerer du dog, at lige præcis dén ingrediens, brugeren får lyst til at se flere opskrifter med, ikke er indeholdt i de relaterede opskrifter. Samtidig vil de interne links gavne din SEO.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:43

Rigtig fed side. Synes ikke der er meget at sætte en finger på! :)

hvis jeg dog skal, så synes jeg ikke det ser godt ud med "DU" i store bogstaver 2 gange i samme sætning

"DU har altså mulighed for at være med til at bestemme hvilke drinks DU synes iDrink's brugere skal nyde godt af!"

I lægger heller ikke så godt på de gængse søgeord man ville bruge for at finde jeres side :-/

Overvej evt. om I ikke skulle have et "Login via facebook" - det er nemt at lave og det giver mange flere registreringer :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)