Men held og lykke til Line. |
´Det ville være nemmere for alle kvinder, hvis vi fik lov til at bage boller hele dagen og manden tjente penge, men se nu der, nu vil mænd passe børn og vi kvinder skal også til at tjenne penge?men fra naturens side er manden den der jager og kvinden er den der er hos børn??Så hvorfor skal vi lave om på vores oprindelige natur??
men der burde være en tydelig skel for hvad kvindens job kunne være og hvad mandens job kunne være.
jeg er f.eks terapeut- en fag som er skab for kvinder fordi at man taler meget man lytter meget.(man sidder faktisk hjemme!!)
jeg synes ikke at kvinder skal have noget med it at gøre, eller spille fodbold! Der burde være en vis skel, kvinder skal være fine og går i nederdel(og ikke bukser), og charmere sig ind til han kønnet. Vores job er at være fine nuttede og charmører og passe børn, da det er vores natur , ligesom alle andre dyrs natur!!;)
men hvis nogle af jer mænd er ikke enig i mit påstand, så må i jo også passe børn, være charmører for os kvinder og går i kjoler og købe lækkert undertøj- for konens skyld??