Hej, Jeg har siden www.greentele.dk, hvor jeg "sælger" mobil abonnementer via ads.. Nu har jeg så modtaget en mail fra en partner i greentel mobil selskabet som truer med bål og brand, hvis jeg ikke "bekræfter og dokumenter ophøret inden ugens udgang" af min side greentele.dk Ja, det er da rigtigt at den ligger tæt op af deres mobil selskabs navn, men hvis den havde været så vigtig for dem havde de så ikke selv købt den ?? Hvad ville i forslå at jeg burde gjorde i denne situtation ? Mvh. Martin. |
MN Media:Hej,
Jeg har siden www.greentele.dk, hvor jeg "sælger" mobil abonnementer via ads..
Nu har jeg så modtaget en mail fra en partner i greentel mobil selskabet som truer med bål og brand, hvis jeg ikke "bekræfter og dokumenter ophøret inden ugens udgang" af min side greentele.dk
Ja, det er da rigtigt at den ligger tæt op af deres mobil selskabs navn, men hvis den havde været så vigtig for dem havde de så ikke selv købt den ??
Hvad ville i forslå at jeg burde gjorde i denne situtation ?
Mvh. Martin.
Mulighederne er vel 1) at føje deres ønske; 2) ta' sagen i Domæneankenævnet og ved domstolene, hvis de gør alvor af deres trusler.
Jeg tror ikke, dine chancer er specielt gode, hvad angår 2. Du lukrerer på deres varemærke direkte eller indirekte, og dit domænenavn er identisk med undtagelse af et enkelt bogstav.