eg kan overhovdet ikke se hvad probelmet er, du føre en fuldt ud lovlig side, godt nok med et navn der ligger tæt op af deres men der giver ikke dem ret til at kræve at du finder på et andet navn.
Det tror jeg faktisk præcis det gør. Det hører sandsynligvis, som minimum, under betegnelsen "Typosquatting"
Definitionen er:
"Typosquatting (typo=fejltastning, squatting=husbesættelse) handler om, at nogen systematisk registrerer domænenavne, der på nær et bogstav eller to, ligner et domænenavn, der allerede eksisterer.
Hvis en domænesnylter fx registrerer dk-hostmoster.dk, vil kunder, der kommer til at skrive forkert, blive sendt til en anden end dk-hostmaster.dk´s hjemmeside. På den måde kan en domænesnylter tjene penge, når kunder taster forkert og kommer et "forkert" sted hen."
Eftersom domænenavnet bare tilføjes et "e", og der reklameres for konkurrenter til Greentel, er det vist helt uomtvisteligt, at der bare snyltes på folk der søger efter Greentel. Jeg kan i hvert fald ikke få øje på nogen grund til ellers at købe det navn, da MNmedia ikke rimer på Gereentele, og der ikke er noget specielt grønt over de teleselskaber der reklameres for.
Og så kan man selvfølgelig tage en lang og dyr retssag, som man sandsynligvis taber. Det har jeg bare meget svært ved at se noget som helst argument for.
Trådstarter har gjort det eneste rigtige, ved at lukke siden.