Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dankort nok

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er Dankort betaling nok til det danske markedet?

Mine kunder er målgruppen fra ca 17-50+ år, hvad er jeres erfaringer med betalingskort til det danske markedet.

Mvh.

Claus.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

Hej Claus

Det korte svar er nej, så vil du jo kun have kunder som har et dankort.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:40

Nu er min erfaring shop shopejer utroligt begrænset. Men jeg kan trods alt allerede nu se, at det ville være ualmindeligt dumt hvis vi kun havde taget Dankort.

Så svaret er ja det er nok, hvis du ikke vil have alle ordrerne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 09:53

Så ville det være bedre kun at tage imod VISA - men du får aldrig succes hvis du begrænser din kundegruppe på denne måde.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Dankort er godt til alle dem der ikke har fået VISA/Dankort

VISA er generelt godt, for mange har udenlandskontoer osv. Fx jeg bor i Sverige, jeg har Svensk Visa-kort, men arbejder i Danmark.

Mastercard er altid godt - mange har ekstra kreditter på deres mastercard. Netop dette, giver ekstra omsætning i slutningen af måneden, da det er der mange har kreditter, overtræk osv.

:-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:11

Du skal helt klart have alle kort - ca. 25% bruger Dankort, resten er på Master og Visa -

Sådan er det i mit tilfælde på Marjoe.dk

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:02

Jeg er enig med de øvrige der har svaret. Du vil miste salg ved kun at kunne tage dankort. Nu skriver du ikke om det er en fysisk eller internet butik du har. Er det en fysisk butik, vil jeg foreslå at du også kan tage udenlandske kort.

god vind

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:11

Husk lige, at hvis du kun bestiller en international kortaftale hos PBS, så kan du IKKE tage imod VISA/Dankort i din webshop. Jeg har haft mine kampe med PBS omkring netop dette, men de er urokkelige. Skal du tage imod dansk udstedte VISA kort (VISA/Dankort), så skal du have en dankort-aftale. Omvendt, så kan du med en dankort aftale godt tage imod VISA/Dankort, men ikke andet end det.

Min erfaring er, at unge mellem 15 og 25 meget ofte har et VISA Electron eller Master Card. 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:19

nord1:

Hej Aminoer

Er Dankort betaling nok til det danske markedet?

Mine kunder er målgruppen fra ca 17-50+ år, hvad er jeres erfaringer med betalingskort til det danske markedet.

Mvh.

Claus.

Jeg tror du kommer længst ved at tage mod bankoverførsel og visakort, mastercard. Til det sidste er det nemmeste at bruge PayPal til at tage sig af dine betalinger.

Med bankoverførsel sparer du mest og er det en fysisk vare du skal sende så kan du jo vente med at sende dem til du har en indbetaling og så når du også en kundegruppe som slet ikke har et betalingskort.

Dem der har dankort har som regel et visa/dankort, men der er mange (især unge) som har visa electron og dem ville du jo så ikke kunne få betaling for hvis du kun tog imod dankort.

PayPal er din ven som en lille startup virksomhed Smile

--
Peter Nilsson
ZXNET.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Peter Nilsson:
PayPal er din ven som en lille startup virksomhed

Moneybookers.com og ewire.dk - kan måske også være værd at tjekke :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)