Umiddelbart ser den let og overskuelig ud. Men husk at få én til at tjekke for stavefejl. Der var en del da jeg lige kiggede hurtigt igennem menuerne :)
Men fin side. Held og lykke, når du kommer rigtig i gang
Det du måske skulle tænkte over at rette eller ændre er:
1. Stavefejl
2. Få dig et logo som kan repræsentere virksomheden
3. Få en grafiker til at lave dig en lækker grafisk billede på forsiden i stedet for den hvide du har nu, ved ikke om det er med vilje eller ej at det er pixeleret.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
jeg kan ikke læse hvad står banner den grønne skrift og den lyse der er nederste i banner
webshop siden der er ikke nogle webshop det virker mystisk og skæmmer i hvert fald mig væk fra siden
3 sider for samme nærmeste person chefen , værkstedet og kontor er jo den samme person alle 3 så det der springer i øjne for mig det virker useriøst .
Bruges ikke meget h1 og h2 det hjælper i hvert fald på SEO og du tilbyder hjemmeside hjælp det burde tænkes meget på SEO derfor på siden vis hvad du kan , husk også den interne links struktur på siden
god ide med en kontaktformular på siden oveni lettere at kontakte dig viser du også du kan lave sådan en
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Et godt råd når du starter er at få smækket noget af det du tilbyder om på forsiden evt. i nogle bokse hvor priser også er oplyst. På forsiden kunne du også lave hvor man kan vælge hvilken mobil man har på og dermed se priser for den pågældende mobil.
Bare en tanke, håber du kan bruge det til noget! :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com