well - dette screenshot viser en af mine oplevelser, drop fra #5 -> #54 i 2 dage og derefter tilbage til #3 |
@Hjortholm - hvilken software bruger du til at tracke dine rankings?
well - dette screenshot viser en af mine oplevelser, drop fra #5 -> #54 i 2 dage og derefter tilbage til #3 |
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!
Jeg kunne også godt tænke mig at høre navnet på det software, ser dejlig overskueligt ud :-) |
@Bo Cuterank - der findes andre services/tools der kan meget mere ..... men til basal keyword ranking rækker det okay. |
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!
Der er da stadig et eller andet helt galt, kun søgeordet d&g ure ranker resten er da noget være noget... Nogen andre der har nogle meninger om hvad dette skyldes?? Jeg er jo helt blank nu, giver ingen mening |
Alle nye domæner går op ad og ned ad i starten nogle vil du opleve går op der er mere konkurrence på og er væk om 2 uger og andre vil du opleve kommer op ad igen imens andre stiger og om 14 dage kan det igen være omvendt igen sådan er det bare for alle nye hjemmesider de bevæger sig op ad og ned ad skaf flere links opdatere og opdatere med masser af lange gode unik tekster så er den nok stabil om 1 år eller ½ år nok , dog er google ikke lige til at regne så jeg ville gøre det dobbelt så godt som jeg regnet med jeg reelt ville gøre lav atter og atter gode lange tekster og husk unikke tekster
|
Jeg kiggede lidt på din side og bemærkede at mange af urene ikke har beskrivelse og en del har engelsk beskrivelse. Er det noget du har sakset fra andre kilder. Jeg spekulerer på om du er offer for Google's Panda opdatering, som har større fokus på indhold. Måske der er andre som kan sige om det er en mulighed. |
Jeg søgte lidt på google om Pande opdatering og som jeg kunne forstå så betyder bounce rate endel ved denne opdatering. Min side er ikke mange måneder gammel og deraf meget lav trafik. Men er igang med en kampagne der tredoubler min trafik en periode og det betyder at jeg får endel irrelevant trafik og har en bounce rate på 45%.. Mon det er dette tal google er irriteret på?? Før kampagne var min bounce rate ca 27% |
Det er mere end en ekstrem dårlige ide sammen blande engelske og dansk tekst samme side vis , det skal være begge sprog samme sider skal de deles op med et danske og engelsk flag ellers forvirre du bare google google ser din side som en ekstrem stor rode butik , blander alt samme du må tage dig samme lave massevis unikke tekster lave masser af unikke tekst links til side , husk vælg rigtigt sprog bloggen vildt på egen siden gå totalt amok med masser af gode artikler om dit emme giv aldrig op vær vaskeægte iværksættere lav verdens meste unikke side om ure, lige nu er det rimeligt mærkeligt at der mangler en linje i det mindste bare med om sprog skal være engelske eller dansk rent ud sagt det er noget lort at der ikke vælges en lige linje når man tænker på SEO |