Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO- hvad skete der lige der???

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

google.dk var jeg på side 1 position 5 på ordet Casio, idag er jeg ikke til at se på de første 10 sider...

Nogen der kan forklare hvad der lige skete der?

Og andre søgeord virker til at stå uændret

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:03

Alle ny domæner går op ad og ned ad i starten dit er fra den 29 januar i år

find flere links og opdatere løbende på siden så går siden op ad google igen på et tidspunkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 02:26

Jeg synes bare at det er voldsomt at gå fra en 7 plads på casio ure til 20, og fra 5 plads på Casio til at jeg ikke kan finde det på de første 10 sider på google. Kommer jeg tilbage igen?? og hvornår hvis jeg gøre?

Svært at forbedre sin SEO når man bare bliver kastet rundt af google Tongue Tied

Skal jeg bare gøre som intet er sket, eller har jeg lavet nogle fejl og bemærk at det kun er denne side der er påvirket Casio resten er intakt i forhold til rank på søgeord

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:19

Bare rolig, det kan være den kommer tilbage igen.

Men så nu side er ingen placeringer stabile, der skal langt til tid, og masser af links at opnå en rimelig stabile placering, på side 1 på et givent søgeord med lidt konkurrence på.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

min webshop:

Jeg synes bare at det er voldsomt at gå fra en 7 plads på casio ure til 20, og fra 5 plads på Casio til at jeg ikke kan finde det på de første 10 sider på google. Kommer jeg tilbage igen?? og hvornår hvis jeg gøre?

Svært at forbedre sin SEO når man bare bliver kastet rundt af google Tongue Tied

Skal jeg bare gøre som intet er sket, eller har jeg lavet nogle fejl og bemærk at det kun er denne side der er påvirket Casio resten er intakt i forhold til rank på søgeord

Sådan er det når Google danser ;)

SEO skulle helst ikke blive sværere af at Google laver "the dance", det ændrer jo ikke på hvad du skal gøre. Jeg tror muligvis dit største problem er at du "overgør" tingene. Jeg skrev en personlig e-mail til dig på et tidspunkt da du brugte en anchortekst på zip.dk hvor du havde gentaget dit keyword 100-200 gange i anchor-teksten. Det er bestemt IKKE god seo-praksis og hvis det er sådan du generelt arbejder med SEO skal du ikke regne med stabile placeringer.

Jeg hørte dog aldrig fra dig, men jeg håber det hjalp dig i den rigtige retning.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:27

Din side er næsten et halvt år gammel, min side begyndte at ligge stabilt i Google ved denne tid. 

Er du sikker på at du ikke har haft slettet dine midlertidige internetfiler? 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 14:58

Thomas Frost:

min webshop:

Sådan er det når Google danser ;)

SEO skulle helst ikke blive sværere af at Google laver "the dance", det ændrer jo ikke på hvad du skal gøre. Jeg tror muligvis dit største problem er at du "overgør" tingene. Jeg skrev en personlig e-mail til dig på et tidspunkt da du brugte en anchortekst på zip.dk hvor du havde gentaget dit keyword 100-200 gange i anchor-teksten. Det er bestemt IKKE god seo-praksis og hvis det er sådan du generelt arbejder med SEO skal du ikke regne med stabile placeringer.

Jeg hørte dog aldrig fra dig, men jeg håber det hjalp dig i den rigtige retning.

Ja, det var selvfølgelig ikke mig og hellere ikke min SEO mand. Det er helt sikkert.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 15:11

Mark MK:

Din side er næsten et halvt år gammel, min side begyndte at ligge stabilt i Google ved denne tid. 

Er du sikker på at du ikke har haft slettet dine midlertidige internetfiler? 

midlertidige internetfiler? den forstod jeg ikke lige, hvad skulle det gøre?

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 15:39

Koldt vand i blodet - medmindre du har gjort noget "dirty" SEO-mæssig vil din side komme tilbage inden for en dag eller to.  Nye sider bumler lidt op og ned.
Ved så ikke om denne Casio post er nok til at sikre position 5 igen  ... Wink

Personligt kan jeg se, at her efter et 1½ måneds puslen med produktsiderne for min webshop med økologisk kosmetik er det normalt max +/- 2-3 positioner enkelte sider flytter sig fra dag til dag..... og et eller andet sted mellem position 10-20 begynder det at blive rigtig svært for mange af de generiske ord inden for den niche man nu bevæger sig.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 22:23

Jeg takker for jeres hjælp det var da lidt beroligende, men giver for mig ingen logik at man sådan kan blive kastet rundt. Tror lige jeg giver google et telefon opkald og truer med at trække mit adwords kampagner tilbage hvis ikke de for styr på dette snarest...  Skype-BigSmile

Ellers også må jeg håber at nogle SEO legender lige vælger at kigge forbi dette indlæg.

Nu tænkte jeg på selveste Thomas Rosenstrand og Mikkel Demib..

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)