Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO- hvad skete der lige der???

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:

Jeg søgte lidt på google om Pande opdatering og som jeg kunne forstå så betyder bounce rate endel ved denne opdatering. Min side er ikke mange måneder gammel og deraf meget lav trafik.

Men er igang med en kampagne der tredoubler min trafik en periode og det betyder at jeg får endel irrelevant trafik og har en bounce rate på 45%.. Mon det er dette tal google er irriteret på?? Før kampagne var min bounce rate ca 27%

Det har ikke så meget at sige som du udtrykker her, det kommer helt an på den situation som din side ellers er i ud over en ting som bounce rate. husk på hvis en ting som bounce rate gjorde så meget i deres update, ville rigtig mange som har en fake høj bounce rate blive ramt noget så grusomt.

Bounce rate kan blive manipuleret, så det er efter min mening ikke en ting som kan få en hjemmeside til at falde helt så meget.

Jeg tror der er andre ting som spiller en rolle for dine placeringers fald.

• Dobbelt indhold i stor stil, både internt på din hjemmeside men også i forhold til andre hjemmesider
  • dårlige titles, som er meget lidt tiltalende for en søger på nettet, og ja har mangel på søgeord.
  • alt for lidt indhold, ingen beskrivelser af uret stortset kun specifikationer, hvilket rigtig mange websites har på deres sider.
  • næsten igen linkbuilding
  • ikke så god intern linkbuilding
  • Sprog blandet sammen
  • ikke helt så god udnyttelse af dine h1 overskrifter

ja der er mange flere punkter, og de spiller helt sikkert en rolle for dine placeringer på Google. betydeligt større rolle end bounce rate.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:06

Tak for svar Mikael, men jeg kan ikke lave unikke tekster hele vejen igennem min webshop på 2 måneder, men jeg er bevidst om det og vil arbejde mig hen imod det.

Mikael christiansen:
vær vaskeægte iværksættere lav verdens meste unikke side om ure

Men jeg vil gerne indrømme at dette gider jeg ikke af ren dovenskab. Big Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:23

Ja det giver god mening det du siger om bounce raten, måske ikke det.

KTJ-Media.dk:

• Dobbelt indhold i stor stil, både internt på din hjemmeside men også i forhold til andre hjemmesider
  • dårlige titles, som er meget lidt tiltalende for en søger på nettet, og ja har mangel på søgeord.
  • alt for lidt indhold, ingen beskrivelser af uret stortset kun specifikationer, hvilket rigtig mange websites har på deres sider.
  • Sprog blandet sammen

Alt det du nævner her er helt rigtige plus der er mange flere ting som ikke fungere optimalt, men jeg har kun gjordt siden bedre og bedre, eks med DC har der på google været indexeret over 5000 sider, hvor en stor del er DC, jeg har via webmaster tool, robots,txt og meta tags rettet mange fejl så jeg er nede på omkring 4000 sider nu og flere og flere sider bliver fjernet for hverdag. Jeg ved godt at min behandling af DC ikke er 100% optimalt.

Men alt i alt er det blevet bedre hele vejen rundt på siden så jeg burde ranke bedre og ikke dårligere før sejlede 90 % af siden, nu kun 80%..  Bare søgeordet CASIO lå jeg på position 5 på side 1 i et længere stykke tid og nu kan jeg ikke finde den da min ranktracker software kun checker de første 10 sider

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:

Ja det giver god mening det du siger om bounce raten, måske ikke det.

KTJ-Media.dk:

• Sprog blandet sammen

Alt det du nævner her er helt rigtige plus der er mange flere ting som ikke fungere optimalt, men jeg har kun gjordt siden bedre og bedre, eks med DC har der på google været indexeret over 5000 sider, hvor en stor del er DC, jeg har via webmaster tool, robots,txt og meta tags rettet mange fejl så jeg er nede på omkring 4000 sider nu og flere og flere sider bliver fjernet for hverdag. Jeg ved godt at min behandling af DC ikke er 100% optimalt.

Men alt i alt er det blevet bedre hele vejen rundt på siden så jeg burde ranke bedre og ikke dårligere før sejlede 90 % af siden, nu kun 80%..  Bare søgeordet CASIO lå jeg på position 5 på side 1 i et længere stykke tid og nu kan jeg ikke finde den da min ranktracker software kun checker de første 10 sider

Det du måske ikke tænker over er at når du siger din hjemmeside er 2 måneder gammel, så fortæller det mig at din hjemmeside er ny, og når en hjemmeside er ny, hopper og springer den i starten, især når hjemmesiden er i så dårlig en SEO stand hvis man kan sige det sådan.

Det er sådan at den placering man får når man først bliver indekseret, sjældent er den man får når nyhedsværdien er ovre (hvornår den er ovre er meget forskelligt), medmindre man virkelig gør noget for sin SEO. Og i dit tilfælde er det ikke meget der er gjort, som du også selv siger er det heller ikke helt optimale løsninger du har brugt. Så alt i alt, står du ikke så godt i mængden af dobbelt indhold og ja de andre punkter jeg har nævnt. Det er vigtigt med unikt indhold, også selvom du har flere varianter af samme produkt. alternativet er at det kun er master produktet som bliver indekseret, og så må du skrive der at man også kan få det i de forskellige varianter. Men vigtigt er det, at der ikke er dobbelt indhold, altså unikt indhold også i forhold til andre hjemmesider på nettet.

Så du skal igang med at skrive og skrive, ellers kommer du ikke til at rykke så meget som du nu gerne vil. Systemet bag har selvfølgelig også noget at sige, fx hvis det ikke var muligt at generere dobbelt indhold, men hvis du selv manuelt laver dobbelt indhold, kan systemet jo ikke gøre så meget ved det. så lige den del er noget du må gøre op med dig selv om du vil, eller synes jeg du skal hyre nogen til at gøre det for dig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55

min webshop:

Tak for svar Mikael, men jeg kan ikke lave unikke tekster hele vejen igennem min webshop på 2 måneder, men jeg er bevidst om det og vil arbejde mig hen imod det.

Mikael christiansen:

Motivation må være at lave den bedste side og arbejde mod det mål kan godt være det ikke bliver verdens bedste side , men må simpelthen tænker jeg produkt der er bedre end de andre det skal jeg videre formidle bedre end de andre ellers drukner du bare i de læsevise sider der om ure

konkurrence hård og vis skal køres kun på adwords bliver det dyrt i længende , det vil gøres langt bedre bare havde lidt vinder vilje i dig det vil give dig overskud i sidste ende på din forretning

Ren dovenskab kan man ikke tillade sig vis vil man vinde på et markedet ellers kræver det masser af  penge til adwords og SEO hjælpe i vild grad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 01:10

min webshop:

Mikael christiansen:

Selvfølgelig kan du ikke lave dine artikler 100 % unikke, men du skal da i hvertfald sikre dig at der ikke opstår et problem på din side, grundet dovenskab til at lave unikke produktbeskrivelser.

http://www.copyscape.com/view.php?o=33547&u=http%3A%2F%2Fwww.watchesgb.com%2Fp%2Fcasio_g_shock_waveceptor_mens_watch_gs1100d_1aer%2F&t=1308092478&s=http%3A%2F%2Fwww.zapii.dk%2Fcasio-g-shock-gs-1100d-1aer.htm&w=28&i=1&r=10

Brug evt. Copyscape til at tjekke om dit indhold er unikt. Jeg tog en tilfældig produktbeskrivelse og kørte den igennem Copyscape, og der var 66 % der var identisk med indholdet på en anden side. Du skal bare være klar over at det ikke alene er din side der bliver straffet, men at det også kan resultere i at den anden side blive straffet af Google. Eller at du en dag modtager en utrolig stor bøde der skal betales. 

Venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)