Hej Aminoer, Jeg vil bare lige meddele at min virksomhed i denne måned har omsat et 5 cifret beløb. Ikke det vilde, men man skal jo starte et sted :) Nok om det.. Når jeg snakker med mediværksættere og bekendte omkring hvor de skaffer deres kunder fra, så siger de ofte at de foretrækker at ringe virksomheder op, da forumer som Amino er useriøse.. Og det er lidt ærgerligt, for de bedste kunder jeg nogensinde har haft i mit liv, kommer fra Amino. Jeg ved ikke om jeg bare har været heldig at møde nogle fornuftige mennesker herinde, eller om folk generelt bare er fornuftige på Amino. Nå.. Min pointe er at min erfaring med Amino er meget positiv, så derfor vil jeg fremover fokusere på at hente kunder herfra (hvis det er i orden med Martin Thorborg :-) I denne anledning vil jeg tilbyde alle iværksættere og nystartede virksomheder 25% rabat på konsulenttimer (kan bruges på webudvikling, sparring, konceptudvikling mm.). Dertil vil jeg om en uges tid lancere en live chat service på min hjemmeside scandicmedia.dk, som vil være åben alle hverdage mellem 9 og 11. Og der kan vi chatte om alt hvad der har med iværksætteri at gøre! :-) Tak Aminoer. Jeg elsker jer! Jeg kan kontaktes på twitter, facebook, telefonisk og selvfølgelig via. email. Bedste hilsner Jimmy Wington Le PS. Før hed det Bambudesigns og nu hedder det Scandic Media (meget mere seriøst :-) |
Og vi elsker alle dig