Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ELSKER Aminoer!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer,

Jeg vil bare lige meddele at min virksomhed i denne måned har omsat et 5 cifret beløb. Ikke det vilde, men man skal jo starte et sted :)

Nok om det.. Når jeg snakker med mediværksættere og bekendte omkring hvor de skaffer deres kunder fra, så siger de ofte at de foretrækker at ringe virksomheder op, da forumer som Amino er useriøse.. Og det er lidt ærgerligt, for de bedste kunder jeg nogensinde har haft i mit liv, kommer fra Amino. Jeg ved ikke om jeg bare har været heldig at møde nogle fornuftige mennesker herinde, eller om folk generelt bare er fornuftige på Amino.

Nå.. Min pointe er at min erfaring med Amino er meget positiv, så derfor vil jeg fremover fokusere på at hente kunder herfra (hvis det er i orden med Martin Thorborg :-) I denne anledning vil jeg tilbyde alle iværksættere og nystartede virksomheder 25% rabat på konsulenttimer (kan bruges på webudvikling, sparring, konceptudvikling mm.). Dertil vil jeg om en uges tid lancere en live chat service på min hjemmeside scandicmedia.dk, som vil være åben alle hverdage mellem 9 og 11. Og der kan vi chatte om alt hvad der har med iværksætteri at gøre! :-)

Tak Aminoer. Jeg elsker jer!

Jeg kan kontaktes på twitter, facebook, telefonisk og selvfølgelig via. email. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

PS. Før hed det Bambudesigns og nu hedder det Scandic Media (meget mere seriøst :-) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Og vi elsker alle dig Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 17:48

Remydk:

Og vi elsker alle dig Big Smile

Haha :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:20

Solstråle historier kan man aldrig få nok af! Det er i sådanne tilfælde at det helt okay at "blære" sig! Faktisk vil jeg mene at det ved lov skulle vedtages :)

Thumbs up og stort tillykke :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:25

Godt gået og super positiv tankegang Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:43

Tilykke med fremgangen, forhåbentlig er det kun startenYes

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:16

Super godt gået, har også kun god erfaring med de dejlige Amino-folk. Keep up the good work ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:19

Jimmy Wington Le:
Nok om det.. Når jeg snakker med mediværksættere og bekendte omkring hvor de skaffer deres kunder fra, så siger de ofte at de foretrækker at ringe virksomheder op, da forumer som Amino er useriøse

Pudsigt, jeg er ved at læse en bog der hedder "Never cold call again", det er en gammel bog, og da den blev skrevet skrev forfatteren at cold-calling varfor gammeldags og ikke fungerede. Jeg har ikke forsøgt det, men er enig i det med ham i den betragtning, og du bekræfter det. Jeg er også meget mere til at man "promoverer" sig selv, ved eks. forum, blogs osv.

men tillykke med det, lyder rigtigt godt, kan kun bakke op omkring ikek at cold-calle

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 22:28

@Rasmus, @Alexander, @Dofs, @Daniel og @Hvarregaard: Tak skal I have. Det er dog i den lave ende af 5 cifre, men forhåbentlig vil jeg opnå mere succes i fremtiden. Jeg er næsten 100% sikker på, at det vil gå meget bedre i de kommende måneder da jeg kan få lov til at koncentrere mig 120% om min business. Jeg har ikke arbejdet så forfærdeligt meget i de sidste par måneder da der har været mange eksamener :( 

Mvh. Jimmy

PS. Held og lykke med jeres virksomheder og projekter! Jeg er sikker på at vi alle nok skal nå toppen en dag, bare vi kæmper for det :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:44

Hej Jimmy

Dejligt med et indlæg som dette, der er god energi i, og så får man endda et godt tilbud. det er da ikke umuligt at jeg vil benytte mig af dette en gang i fremtiden?

Jeg vil straks gå ind og se på siden :D

Ha' en fantastisk god dag...

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)