"Befriende" indlæg :-) Det kan godt være man bare skal springe ud i det, men når jeg ikke engang har fundet ud af præcist hvad jeg vil tilbyde (udover et "økonomitjek" i en eller anden form), hvordan man kan sikre man får en eller anden form for betaling, om folk rent faktisk vil bruge mig osv., så er det altså svært. Jeg kan iøvrigt godt lide din sammenligning med et marathon, og for at blive i den verden, kan jeg spørge om man ville tilmelde sig et marathon, når man ikke kender sin form? |
Jeg tror du vil få svar på mange af disse spørgsmål, når du først går i gang med at servicere kunder. Start evt. med at lave et økonomi-tjek på dine forældre eller venner - få lidt erfaring her og se hvad du støder på af muligheder ved gennemgang af deres økonomi.Mark Bayliss Jespersen:"Befriende" indlæg :-)
Det kan godt være man bare skal springe ud i det, men når jeg ikke engang har fundet ud af præcist hvad jeg vil tilbyde (udover et "økonomitjek" i en eller anden form), hvordan man kan sikre man får en eller anden form for betaling, om folk rent faktisk vil bruge mig osv., så er det altså svært.
Jeg forstår godt at det er lidt problematisk at arbejde med udefineret produkt > lav evt. en forretningsplan
Der var en anden amino her i tråden, der skrev noget med, at bankrådgivere først var noget værd, når de havde en vis erfaring....nu er jeg af den overbevisning, at bankrådgivere egentlig ikke er rådgivere - de er blot almindelige sælgere som os andre (ja, jeg har selv solgt investeringer, hvor mine værste konkurrenter var banksælgere). Husk på; hvad lever bankrådgivere af?
/JG