Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder denne idé?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

"Befriende" indlæg :-)

Det kan godt være man bare skal springe ud i det, men når jeg ikke engang har fundet ud af præcist hvad jeg vil tilbyde (udover et "økonomitjek" i en eller anden form), hvordan man kan sikre man får en eller anden form for betaling, om folk rent faktisk vil bruge mig osv., så er det altså svært.

Jeg kan iøvrigt godt lide din sammenligning med et marathon, og for at blive i den verden, kan jeg spørge om man ville tilmelde sig et marathon, når man ikke kender sin form?

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 10:42

Mark Bayliss Jespersen:

"Befriende" indlæg :-)

Det kan godt være man bare skal springe ud i det, men når jeg ikke engang har fundet ud af præcist hvad jeg vil tilbyde (udover et "økonomitjek" i en eller anden form), hvordan man kan sikre man får en eller anden form for betaling, om folk rent faktisk vil bruge mig osv., så er det altså svært.

Jeg tror du vil få svar på mange af disse spørgsmål, når du først går i gang med at servicere kunder. Start evt. med at lave et økonomi-tjek på dine forældre eller venner - få lidt erfaring her og se hvad du støder på af muligheder ved gennemgang af deres økonomi

Jeg forstår godt at det er lidt problematisk at arbejde med udefineret produkt > lav evt. en forretningsplan

Der var en anden amino her i tråden, der skrev noget med, at bankrådgivere først var noget værd, når de havde en vis erfaring....nu er jeg af den overbevisning, at bankrådgivere egentlig ikke er rådgivere - de er blot almindelige sælgere som os andre (ja, jeg har selv solgt investeringer, hvor mine værste konkurrenter var banksælgere). Husk på; hvad lever bankrådgivere af? 

/JG

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 14:10

Jeg er helt med på hvad Jesper siger, bare kom igang. Ideen er virkelig god og erfaringen kommer hen ad vejen.

Det meste handler vel om at have et overblik og fingeren på pulser med hvad der sker på den økonomiske front.

Personligt er jeg selv én der shopper efter de billigste tilbud på forsinkringer, fagforeninger, abonemmenter etc. og er ikke bleg for at skifte i utide. 

Men det er da besværligt og tidskrævende, så jeg ville da helt klart bruge sådan én som dig der lige kunne rådgive mig på det område.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:16

Hvad med et tilbud til unge mennesker der flytter hjemmefra første gang?
Tilbyd dem en gennemgang af deres økonomi og se hvor meget de reelt har råd til at betale i husleje osv osv.
Evt sammen med deres forældre.
En slags "Kom godt i gang" pakke. 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:36

Rigtig god ide - jeg er en af de typer som sagtens ville kunne finde på at benytte mig af et sådanne tilbud - en slags 360 graders gennemgang af økonomien - simpelthen fordi jeg ved at der må være masser at spare og at der ikke altid lige er tid til at sætte sig ind i de mange regler.

Og hvis et sådanne "tjek" også indeholder noget om bank og selvangivelse - så tror jeg mange private vile lege med.

Jeg stiller gerne op som forsøgskanin - du kan smide en PM, hvis det er interessant for dig.

Om ikke andet så held og lykke med projektet.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)