Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Data Dog vanvittig billig programmering!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg står og skal til at have rettet i min webshop, og leder der for efter en god og billig programmør.

Datadog tilbyder at lave 17 punkter for mig på 26.5 time. timeprisen er 175 kr.

4500 ex. moms.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er nogle der har erfaring med datadog, jeg fandt dem via google "billig programmering"

Evt. link til referancer.

Mange hilsner Simon

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:00 | Låst

Hvilken platform er shoppen baseretr på ... hvilket programmeringssprog ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 18:08 | Låst

Det er magento. Det er jeg ikke klar over, men jeg har selv sagt der og der skal de og de ting være. Ved at én af tingende i hvertfald ikke er et magento modul da jeg har snakket med en anden programmør der siger at det vil sprænge bugettet på 10.000 hvis de skulle lave det. Datadog tager så 7 timer for den her ene ting.

Spørg løs, hvis du skal bruge flere oplysninger. Jeg er stadigvæk meget grøn inden for programmerings verdenen.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:16 | Låst

SimonM:

Hej aminoer.

Jeg står og skal til at have rettet i min webshop, og leder der for efter en god og billig programmør.

Datadog tilbyder at lave 17 punkter for mig på 26.5 time. timeprisen er 175 kr.

4500 ex. moms.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er nogle der har erfaring med datadog, jeg fandt dem via google "billig programmering"

Evt. link til referancer.

Mange hilsner Simon

Hej Simon. Ingen erfaring med Datadog desværre, men du skal være velkommen til at sende mig din kravspec. Så vil jeg vende den med én af vore udviklere, min erfaring siger at man kan lave_en_del på 26+ timer :-)

Ellers vil jeg ønske dig god vind med shoppen og god pinse!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 20:50 | Låst

Ja 26.5 er meget men til en time pris på 175 kr. Acceptere jeg også at han måske tager flere timer end det egentlig tager. Hvad er din time pris ?

tak for det, god pince!

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:03 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også outsource det direkte, i stedet for at gå igennem en tredjepart der pålægger yderligere omkostning. Og i stedet få klaret det til en timepris på 100,00kr, eller sætte en fast pris på opgaven. Det kræver dog også lidt mere forklarings arbejde, ved større projekter for at få det gjort ordenligt i første omgang, der kan jeg dog være behjælpelig. 

Du kan få en del referencer, også på et fornyligt afsluttet webshop inklusiv betalingsystem der er lavet helt fra bunden. 

smid mig en P.M hvis det er noget du ville være interesseret i, det er nemt klaret :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Simon.

Jeg syntes det lyder lidt for vildt 26 timer.
Vil du ikke skrive lidt om opgaven på tokemc@hotmail.com
Så kan vi se på om jeg kan gøre det billigere

Hilsen Toke Bohl 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min holdning: 175 kroner i timen er useriøst og bør rejse nogle advarselsflag. Man kan ikke køre en forretning for 175 kroner i timen. Det stiller spørgsmålstegn ved kvaliteten af det du får og hvis han siger 26 timer men reelt har estimeret det til 10 timer, så lyver han for dig både med tiden og med timeprisen.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 09:26 | Låst

Det er ligepræcis derfor jeg spørg jer skønne aminoer. Det er tilsyneladende nogle udenlanske programmøre der står for arbejdet, så time prisen for dem er vel meget god.

Jeg gad bare godt at høre om der er nogle iværksættere der har erfaring med datadog http://programmoerer.dk/ ?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 09:38 | Låst

B. Hvarregaard:

Min holdning: 175 kroner i timen er useriøst og bør rejse nogle advarselsflag. Man kan ikke køre en forretning for 175 kroner i timen. Det stiller spørgsmålstegn ved kvaliteten af det du får og hvis han siger 26 timer men reelt har estimeret det til 10 timer, så lyver han for dig både med tiden og med timeprisen.

Jeg er helt enig. Jeg har også været ude i at byde prisen helt latterlig langt ned for at få opgaven og det duer simpelthen ikke. Det er nemlig useriøst og man kan ikke blive ved på den måde.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)