God ide men Gud fader bevares hvor er det da dum at fortælle hvor han får boldtene fra. Gad vide om ikke ham der har tilladelsen til at fiske boldte, ikke hæver prisen eller starter boldt salg selv.
Mvh
Ravn
Ja ikke. Fik også chock da jeg læste - nu må vi se hvordan det går ham .!!
Tror nu heller ikke Casper behøver være nervøs. Han er som sagt ikke den eneste på markedet, men den største og billigste, hvilket nok er en stor fordel for ham.
Nu har jeg efterhånden kendt Casper i nogle år og har lavet flere ting sammen med ham og med det 'drive' han har, så skal de andre virkelig oppe sig for at tage markedsandele fra ham.
Selvom han 'afslører' hvordan han får fat i boldene, så er der lang vej fra søen til de kan bruges igen - de skal bl.a gøres rene og det skulle ikke være så nemt.
Artiklen er jo ret misvisende - omsætning på 1 mio er ikke = millionær, men en overskrift med en 18 årige gut, der næsten er millionær trækker jo flere læsere og så er epn vel ligeglade med om det er helt korrekt.
Men super flot med omtalen - bare trist de ikke lige smide et link til billige golf bolde :O)
Nu siger artiklen jo heller ikke, at han er millionær. Den siger, at han er tæt på. Hvor vidt det er sandt skal man kende Caspers overskud for, og det er manden næppe interesseret i at fortælle.
Men tillad mig at ytre min fulde respekt for at et projekt som det her er lykkes! Godt klaget, knægt - klap dig selv på skulderen!