Kan man ikke vandmærke et billede på en anden måde. I stedet for det skal være synligt på billede. Er der ikke mulighed for skjult "vandmærkning" af selve filen? Men ulempen ved denne metode at de så nok tager et screenshoot af billedet. Hvis de ved der er en skjult "vandmærkning". Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
JensMyhrenThomsen:Dernæst er mange sager langt fra så enkle - modparten har det ofte med at komme med alverdens besynderlige indvendinger som også skal diskuteres, besvares og dokumenteres.
Røverhistorier ville jeg så nok bare vende det døve øre til - medmindre de har underholdningsværdi.
JensMyhrenThomsen:Vil man sætte gang i juristeriet, så skal der være en god chance for en pæn gevinst - ellers er ens ressourcer bedst brugt på noget mere konstruktivt.
Det er klart værd at overveje ens kampe. Der er omkostninger imod gevinst.
Jeg vil så tilføje en gevinst mere: Hvis der er sure konsekvenser for at stjæle med arme og ben, så er der en stor del der efterhånden holder op med det.
Jeg synes det lyder som en rigtigt go idé at sende dem en regning. Jeg ville også overveje at skrive en blog-artikel der beskriver problemet og sende linket til dem. Det behøver ikke være et der nævner navne. Blot problemstillingen. Jeg tror nogen så vil opleve en latent trussel om at blive navngivet selvom truslen ikke engang er der.