Ved en simpelt søgning på "Ida Julie" lå jeg øverst, og nu er jeg slet ikke at finde, ved "Ringsted byfest" lå jeg nummer 3/4, og er heller ikke til at finde der længere, osv.
Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering
Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.
Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet
Et lille gæt. Nu har jeg jo set tidligere tråd om dårlig omtale af en virksomhed i din blog. Måske de har foretaget lidt "Reputation Management".
Det kan eksempelvis gøres ved at smide Duplicate Content (DC) op af din dårlige omtale. Jeg ved ikke om de har gjort det, men jeg kan se der er DC af din blog. Hvem der står bag ved jeg ikke. Det kan i hvert fald være det der gør du dratter ned i Google.
Der er i øvrigt også problemer med DC på din blog her, så jeg gætter det generelt også kan være din blog der gør det. Det er heller ikke det smarteste i forhold til Google.
Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering
Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.
Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet
Det også OK du ikke tror links ikke betyder noget og jo det betyder noget der er kun et links til siden .
Videre god dag med at finde grunden , men uden links kommer du ikke uden om i sidste ende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det eneste jeg lige kan se er nogle RSS kataloger som er koblet op, og snupper uddrag af dine artikler. Hele (sub)domænet er tilsyneladende blevet de ranket pga. et eller andet. Det kan være du har fået for mange sider i Google Supplemental Index. Ud over dette så er din linkprofil svag.