Hvis i vil tjekke for DC, så skal i lave søgningen i " anførselstegn, for at finde sider der indeholder den eksakt samme sætning. At en anden side har ordene, eller en del af ordene: I, går, besøg, Frederiks, kammerater, Møn spredt i deres tekst giver ikke nødvendigvis et DC problem for dig.
Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering
Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.
Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet
Det også OK du ikke tror links ikke betyder noget og jo det betyder noget der er kun et links til siden .
Videre god dag med at finde grunden , men uden links kommer du ikke uden om i sidste ende
Søde, søde Mikael - læs nu hvad jeg skriver før du kommenterer.
Jeg VED godt links er vigtige, men jeg har ligget øverst på "Ida Julie" i over ét år, og nu er min side helt væk på en søgning af det. Det er alle mine sider der er blevet væk, på én gang - og ikke engang bare et par placeringer ned, men helt væk.
Det med manglende links har Mikael også helt ret i er imod dig mht Google. Det at du ikke har det på dit eget .dk domæne hjælper heller ikke.
Jeg ville eksempelvis gå herind:https://www.unoeuro.com/ og bestille et Apache webhotel med dit eget domænenavn med "ditnavn.dk". Der er det 1-Click installation af WordPress. Det koster ikke en herregård :-)
Tilføjelse: Det vil dog give et nyt DC problem, medmindre du får det hele på den nye side omformuleret.
Mikael har rimeligt meget erfaring med Google-optimering så jeg tror han har forstået problemet. I øvrigt vil jeg også foreslå at installere SEO pack eller noget i den stil.
Casper Schneidereit:
Hvis i vil tjekke for DC, så skal i lave søgningen i " anførselstegn, for at finde sider der indeholder den eksakt samme sætning.
Tak, det havde jeg lige glemt.
Den her giver dog mange resultater. Mest fra siden selv, så det kan godt se ud som om Reputation Management ikke har været nødvendigt.
Det kunne godt se ud til, at du i din ivrighed efter at sprede din historie om leje af kostume, har fået dublikeret den så meget, at Google har degraderet din blog i søgeresultaterne.
Din historie er gengivet nærmest ordret adskillige steder, hvilket kan have fået Google til at "straffe" din blog - altså domænet for din blog - for såkaldt dublicate content.
Det er naturligvis rigtigt træls for at sige det på almindeligt jysk.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering
Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.
Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet
Det også OK du ikke tror links ikke betyder noget og jo det betyder noget der er kun et links til siden .
Videre god dag med at finde grunden , men uden links kommer du ikke uden om i sidste ende
Søde, søde Mikael - læs nu hvad jeg skriver før du kommenterer.
Jeg VED godt links er vigtige, men jeg har ligget øverst på "Ida Julie" i over ét år, og nu er min side helt væk på en søgning af det. Det er alle mine sider der er blevet væk, på én gang - og ikke engang bare et par placeringer ned, men helt væk.
Fuldt ud OK
Et år er ikke meget links betyder når der sker angreb er din side stærkest og det vil mange blive ud sat for søde Ida Julie , men links betyder , det er siger din side er vigtigere end den de andre prøver at få op og du forbygge ved links
Derved fuldt ud OK du ikke tror på links betyder noget , men kommer ikke om uden det i sidste ende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lige et tip til, så bruger en række blog systemer, RSS kataloger m.m., gerne de første par linier af teksten som en slags intro / beskrivelse af linket. Det vil give et mere sandfærdigt billede, hvis du bruger en del af "brødteksten" til din søgning. Den del burde i hvert flad kun findes på 1 side, artiklen selv.
Der er nogle interne problemer på en række artikler.