Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min blog er røget helt ud af google

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:
Ved at søge på google på site: min blog, så kommer der en masse sider, men jeg er røget ud fra alle mine gamle placeringer.

Hvilken placeringer havde du før og på hvilken ord ?

/allan

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:02

Ved en simpelt søgning på "Ida Julie" lå jeg øverst, og nu er jeg slet ikke at finde, ved "Ringsted byfest" lå jeg nummer 3/4, og er heller ikke til at finde der længere, osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:07

Mikael christiansen:
Et links ifølge yahoo site er ikke meget det kræver normalt mere end 1 links at få en stabil placering

Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.

Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et lille gæt. Nu har jeg jo set tidligere tråd om dårlig omtale af en virksomhed i din blog. Måske de har foretaget lidt "Reputation Management".

Det kan eksempelvis gøres ved at smide Duplicate Content (DC) op af din dårlige omtale. Jeg ved ikke om de har gjort det, men jeg kan se der er DC af din blog. Hvem der står bag ved jeg ikke. Det kan i hvert fald være det der gør du dratter ned i Google.

https://encrypted.google.com/#hl=da&q=Jeg+bestilte+fredag+d.+13.+Maj+2011+et+cowgirl+kostume&aq=&aqi=&aql=&oq=Jeg+bestilte+fredag+d.+13.+Maj+2011+et+cowgirl+kostume&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=c768f8219b2985b9&biw=1366&bih=653

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:12

Gita Street:
Et lille gæt. Nu har jeg jo set tidligere tråd om dårlig omtale af en virksomhed i din blog. Måske de har foretaget lidt "Reputation Management".

Tak for tippet, men det er vel ikke nok til at jeg ryger ud på alle søgninger hvor jeg før har ligget højt - altså på side ét.

Der er ikke én side hvor jeg ligger "normalt" jeg kan ikke finde en eneste side ved en søgning som man kunne før.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:14

Så vidt jeg husker af hvad jeg har læst fra Rosenstand, så kan det faktisk godt gå ud over resten af din side. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:18

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:

Jeg ved godt hvordan links virker, jeg har siden jeg oprettede min blog ligget nummer ét på en søgning: "Ida Julie", og tror ikke ligefrem det er nødvendigt med link bulding på mit eget navn.

Jeg har også mere end et link til min blog, så tror ikke det har noget som helst med link at gøre - med mindre jeg havde fået 5000 link fra Kina på én nat, men det er altså ikke tilfældet Smile

Det også OK du ikke tror links ikke betyder noget og jo det betyder noget der er kun et links til siden .

Videre god dag med at finde grunden , men uden links kommer du ikke uden om i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste jeg lige kan se er nogle RSS kataloger som er koblet op, og snupper uddrag af dine artikler. Hele (sub)domænet er tilsyneladende blevet de ranket pga. et eller andet. Det kan være du har fået for mange sider i Google Supplemental Index.  Ud over dette så er din linkprofil svag.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)