Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Must-have apps/programmer til Mac computer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg er så heldig at have anskaffet mig en MacBook Pro. I denne anledning skal der selvfølgelig nogle programmer på, men da jeg er Windows bruger til daglig - havde skiftet for længt hvis Apple lå lidt længere nede prismæssigt -, og jeg er jo ikke vant til Mac platformen.

Hvis du mener du kender et program der er must-have, så skriv det da her! Om det er foto, kodning, heste eller hvad det nu end er, så skriv det da lige her ;-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 12:02

Cinch - for at kunne få vinduer i fuld skærm.

Jeg kan ikke leve uden.

Der er også et program der hedder hyperdock så vidt jeg husker. :)
Det går at du kan se hvad for nogle vinduer der er åbne i docken.

Held og lykke med mac'en, du kommer ikke til at fortryde det :) 

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 12:19

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:46

Simon Kristensen:

Til at rydde op på din Mac: http://macpaw.com/

Jeg har tidligere prøvet et andet program der gjorde det samme. Men det fuckede min Adobe pakke så jeg måtte fjerne det helt og installere det igen.

Har du haft nogle problemer med "CleanMyMac" ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:59

Hej Frederik,

Din Mac er en computer ligesom alle andre computere, og du bør naturligvis som det absolut første sikre din Mac med et antivirus program eller en såkaldt sikkerhedspakke. Din Mac kommer jo med stor sandsynlighed online og kommer til at besøge hjemmesider, downloade og sende/modtage mails.

Antallet af malware-angreb rettet direkte imod Apples computere er stærkt stigende.
Det samme er malware, som er uafhængig af operativsystemet.

Der findes flere gode antivirusprodukter til Macs på markedet.

Et af dem er ESET Cybersecurity til Mac.

Kunne du tænke dig at prøve et solidt antivirus til din Mac, ganske gratis, kan jeg skaffe dig en 3-måneders gratis-licens til en fuld version af ESET Cybersecurity til Mac. Helt uden nogen som helst forpligtigelser.

Der findes naturligvis også andre antivirus produkter til Mac. Det vigtigste er, at du beskytter din Mac.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 13:41
Dropbox og Evernote er noget af det første jeg installerer normalt :-)

Og TextMate til programmering.

Hav en dejlig va sommerdag!
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:25

Du skal vel have en virtuel maskine så du kan køre ordentlige programmer Big Smile

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 15:09

@Peter

Jeg er ikke stødt på nogen problemer endnu med "CleanMyMac"

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:28

John Nielsen:

Hej Frederik,

Din Mac er en computer ligesom alle andre computere, og du bør naturligvis som det absolut første sikre din Mac med et antivirus program eller en såkaldt sikkerhedspakke. Din Mac kommer jo med stor sandsynlighed online og kommer til at besøge hjemmesider, downloade og sende/modtage mails.

Antallet af malware-angreb rettet direkte imod Apples computere er stærkt stigende.
Det samme er malware, som er uafhængig af operativsystemet.

Der findes flere gode antivirusprodukter til Macs på markedet.

Et af dem er ESET Cybersecurity til Mac.

Kunne du tænke dig at prøve et solidt antivirus til din Mac, ganske gratis, kan jeg skaffe dig en 3-måneders gratis-licens til en fuld version af ESET Cybersecurity til Mac. Helt uden nogen som helst forpligtigelser.

Der findes naturligvis også andre antivirus produkter til Mac. Det vigtigste er, at du beskytter din Mac.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

Hej John. 

Jeg ved at selvfølgelig skal en computer have virus programmer. Dog har jeg fået fortalt fra en hardcore Mac bruger - på syvende år - at han aldrig har haft virusprogram og aldrig har fået en virus. 

Men kan selvfølgelig også bare være at han har været meget heldig, men han er ikke den eneste jeg har hørt det fra.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik Storm:

Hej John. 

Jeg ved at selvfølgelig skal en computer have virus programmer. Dog har jeg fået fortalt fra en hardcore Mac bruger - på syvende år - at han aldrig har haft virusprogram og aldrig har fået en virus. 

Men kan selvfølgelig også bare være at han har været meget heldig, men han er ikke den eneste jeg har hørt det fra.

De bedste hilsner

Frederik

Måske ikke, så vidt han ved, for hvor skulle han egentligt vide det fra, når han ikke har et sikkerhedssystem på hans computer til at opdage det. Skype-Wink

I takt med at Apples produkter og de Android baserede enheder opnår stigende popularitet, vil de blive mere interessante for de, som med økonomisk vinding for øje, udvikler malware for at fiske personlige oplysninger.

Jeg har heldigvis ikke haft brand i huset, men alligevel har jeg i årtier haft en brandforsikring.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)