Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Must-have apps/programmer til Mac computer

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For at følge lidt op på tråden, har jeg lige lavet en hurtig liste over hvilke programmer jeg finder nyttige lige for tiden.

Evernote

Dropbox

Twitter

Messenger

Camtasia

AppCleaner

OpenOffice

VLC

Jeg håber denne liste kan bruges til fremtidige Mac brugere, efter jeg allerede kan sige nu, at jeg synes den slår Windows platformen på alle leder og kanter.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej Frederik,

Din Mac er en computer ligesom alle andre computere, og du bør naturligvis som det absolut første sikre din Mac med et antivirus program eller en såkaldt sikkerhedspakke. Din Mac kommer jo med stor sandsynlighed online og kommer til at besøge hjemmesider, downloade og sende/modtage mails.

Antallet af malware-angreb rettet direkte imod Apples computere er stærkt stigende.
Det samme er malware, som er uafhængig af operativsystemet.

Der findes flere gode antivirusprodukter til Macs på markedet.

Et af dem er ESET Cybersecurity til Mac.

Kunne du tænke dig at prøve et solidt antivirus til din Mac, ganske gratis, kan jeg skaffe dig en 3-måneders gratis-licens til en fuld version af ESET Cybersecurity til Mac. Helt uden nogen som helst forpligtigelser.

Der findes naturligvis også andre antivirus produkter til Mac. Det vigtigste er, at du beskytter din Mac.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

Hej John,

Jeg vil meget gerne prøve sådan en 3 måneders gratis licens af ESET, hvis det muligt Smile

Mvh. Simon

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)