Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med Web10 -

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg før ligget hos dem med en side før min side stripper mik for 4 år side den gik konstant ned , de har ikke fobedret sig siden kan jeg forstå,

jeg synes, det er bedste at købe et webhotel der koster lidt flere kr, derved kan andre besøg ens hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:28

UnoEuro kan jeg også kun anbefale dig. Det spiller bare og så køre det rasende hurtig til den latterlige lille pris a 1 euro/måned.

One.com ville jeg løbe langt uden om. Har efterhånden arbejdet med en del sites på denne host og syntes det kører ufatteligt sløvt.

Det udelukkende på baggrund af egne erfaringer.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 07:24

Anders - Meebox:
Vi taler om Europas største webhotel med flere hundrede tusinde tilfredse kunder.

nu er one.com ikke europas største men ja, store er de, lad os holde os til facts...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:45

NyIde:

Jeg har forhelved aldrig haft problemer med One.com er det slet ingen der kan forstå det?

Nu elsker jeg at snakke i billeder, så her kommer et:

Suzuki Alto er kåret som Danmarks billigste bil, små biler biler er som regel bedst velegnet til at de korte distancer eller lokalkørsel.

Når du så går og anbefaler one.com til en der har problemer med nuværende udbyder, så svarer det til at bilsælgeren anbefaler en familie på 5 at købe en Suzuki Alto, efter de har oplyst at de skal til sydeuropa på bilferie.

Se, det kan sagtens lade sig gøre at køre i en lille bil på ferie til Italien, men med 5 mennesker og baggage i dem, så giver det sikkert en masse problemmer, og familien bander nok sælgeren kangt væk bagefter, men som udgangspunkt er bilen god nok, den bliver bare brugt forkert

Ser du, som webhotel udbyder snakker jeg med en masse mennesker, og jeg har da også mødt en masse, som er og glade og tilfredse med one.com, men jeg har snart også snart snakket med mange der har klaget over langsomme svartider, så der er bestemt noget om snakken!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:52

Søren.Pedersen:

Anders - Meebox:
Vi taler om Europas største webhotel med flere hundrede tusinde tilfredse kunder.

nu er one.com ikke europas største men ja, store er de, lad os holde os til facts...

Ok - de siger at de er et af de førende i Europa, ikke det største... Mindre detalje, set i sammenhæng af, hvad jeg ellers skrev. Det er heller ikke min hensigt at at beskytte one.com, men det er hverken fair eller korrekt når en eller anden med måske 500, 1000 eller 2000 domæner på sine servere (et gæt taget ud af den blå luft), sidder og kalder et firma som hoster 800.000 domæner for uprofessionelle og inkompetente. Var de det, var firmaet lukket efter de første 2500 hostede domæner.

Det værende sagt, så har folk øjnsynligt ikke gode erfaringer med one.com - måske bør interesserede i så fald kigge mod andre webhoteller :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:42

Martin Arendtsen:
Rent nysgerrigt og lettere off topic, men har du en aftale med unoeuro om failover eller har du det kørende på to forskellige servere?

Jeg har sagt til dem at hvis jeg ryger ned, så får de lov til at smage mit boldtræ af støbejern :D

ej..... Sitet har kørt hos dem længe uden problemer..... oplever jeg problemer, så ryger det over på mine egne servere... men det er en lidt størrer process at flytte det pga. den indkomne trafik.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

H∑nning:

NyIde:

Jeg har ikke anbefalet Web10, hvis nu du lige læste inden du drager konklusion.

Ja jeg anbefaler One da de ikke har problemer, og det godt system. Hvorfor skulle jeg ikke anbfale noget jeg har gode erfaringer med?

- Emil

Mht til one.com har jeg efterhånden reddet en del sider hvor Db'en er crashed på joomla installationer og underligt nok så er det altid hos One.com

Det samme her. Og mht. kunder er min holdning, at jeg ikke vil bruge min tid på, at lægge deres hjemmesider på one.com eller for den sags skyld surftown. Vanvittigt at bruge tid og penge på en side, og så bare vælge dem, der er billigst og reklamerer mest.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Anders - Meebox:

OT, så har vi i Meebox både billige og professionelle webhoteller. Måske kunne en af disse løsninger være et interessant alternativ. Det er der i hvert fald en del andre, som synes :-)

Jeg kan også anbefale meebox. Det kører faktisk fint og en superb support

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Jeg har sagt til dem at hvis jeg ryger ned, så får de lov til at smage mit boldtræ af støbejern :D

Det er sgu en SLA der er til at føle på. :P

Niels Henriksen:
ej..... Sitet har kørt hos dem længe uden problemer..... oplever jeg problemer, så ryger det over på mine egne servere... men det er en lidt størrer process at flytte det pga. den indkomne trafik.

Okay :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:57

Unoeuro er vejen frem! Hvis man vil have det billigt.. One.com er ikke videre spændende...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)