Ja men der kan du se igen jeg har ingen problemer haft med One.com, men store problemer med Surftown, og hvad kommer vi frem til? Ikke en skid.
Hver vores meninger.
Surf-town er væsentlig mere professionelle end både One og Web10 ... det er stadig mass-hosting, men med seriøs support og dygtige folk bag, så bare for at gå efter manden igen så tror jeg måske vi skal kigge i din retning istedet for Surftowns når du siger sådan.
Surf-town er væsentlig mere professionelle end både One og Web10 ... det er stadig mass-hosting, men med seriøs support og dygtige folk bag, så bare for at gå efter manden igen så tror jeg måske vi skal kigge i din retning istedet for Surftowns når du siger sådan.
Det siger mest om dig, og hvad dit indblik i tingene er, når du anklager folkene bag one.com for at være uprofessionelle og (indirekte) inkompetente. Vi taler om Europas største webhotel med flere hundrede tusinde tilfredse kunder. Naturligvis vil der være nogle sure iblandt de mange, men lad være med at påstå at one.com er hverken useriøse eller inkompetente. Det er simpelthen forkert. </flame>
OT, så har vi i Meebox både billige og professionelle webhoteller. Måske kunne en af disse løsninger være et interessant alternativ. Det er der i hvert fald en del andre, som synes :-)
Men vil egentlig også flytte dem til forskellige steder, for at få nogle forskellige IP adresser.
Vi har faktisk en løsning hvor du kan have et webhotel med flere forskellige sider på der har hver sin ip adresse, (forskellige ip adresser på forskellige netværk/forskellige klasser) som netop bliver brugt til seo. Ved ikke om det måske var noget? :-)
John, du skal over til UnoEuro.com. Det fås simpelthen ikke bedre. Og der er næsten kundeservice 24/7 på Twitter og i deres supportsystem, hvis der alligevel skulle ske noget.
Derudover er prisen afsindigt god. Flyt - du vil ikke fortryde det!