Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med Web10 -

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kom da lidt gang i debatten :-)

Det skal lige siges, at jeg kun har sider hos web10 til at lave blogsider og lign. SEO

Min hovedside som jeg lever af, er hos dandomain, og der er ingen problemer.

Men vil egentlig også flytte dem til forskellige steder, for at få nogle forskellige IP adresser.

Web10 er udelukket herfra, der er for mange nedetider.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:01

NyIde:

Ja men der kan du se igen jeg har ingen problemer haft med One.com, men store problemer med Surftown, og hvad kommer vi frem til? Ikke en skid.

Hver vores meninger.

Surf-town er væsentlig mere professionelle end både One og Web10 ... det er stadig mass-hosting, men med seriøs support og dygtige folk bag, så bare for at gå efter manden igen så tror jeg måske vi skal kigge i din retning istedet for Surftowns når du siger sådan.
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:01

Fint jeg giver op, giv nu bare manden nogen råd i stedet for at diskutere med mig!!

I er jo nogle hajere til det alle sammen..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NyIde:

Fint jeg giver op, giv nu bare manden nogen råd i stedet for at diskutere med mig!!

I er jo nogle hajere til det alle sammen..

Det er fint med anbefalinger og vi skal selv vurdere dem.

Nu kan du få et godt råd af mig loose dine frames på din side. Men lad være med at blive sur når nogen siger dig imod for Mikkel har ret.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:07

marjoe:
Hvem kan i anbefale?

Jeg bruger unoeuro.dk til ét af mine sites som bare SKAL køre hele tiden. Dem er der ingen problemer med.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Surf-town er væsentlig mere professionelle end både One og Web10 ... det er stadig mass-hosting, men med seriøs support og dygtige folk bag, så bare for at gå efter manden igen så tror jeg måske vi skal kigge i din retning istedet for Surftowns når du siger sådan.

Det siger mest om dig, og hvad dit indblik i tingene er, når du anklager folkene bag one.com for at være uprofessionelle og (indirekte) inkompetente. Vi taler om Europas største webhotel med flere hundrede tusinde tilfredse kunder. Naturligvis vil der være nogle sure iblandt de mange, men lad være med at påstå at one.com er hverken useriøse eller inkompetente. Det er simpelthen forkert. </flame>

OT, så har vi i Meebox både billige og professionelle webhoteller. Måske kunne en af disse løsninger være et interessant alternativ. Det er der i hvert fald en del andre, som synes :-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 23:12

Niels Henriksen:

marjoe:
Hvem kan i anbefale?

Jeg bruger unoeuro.dk til ét af mine sites som bare SKAL køre hele tiden. Dem er der ingen problemer med.

Rent nysgerrigt og lettere off topic, men har du en aftale med unoeuro om failover eller har du det kørende på to forskellige servere?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders - Meebox:

du anklager folkene bag one.com for at være uprofessionelle og (indirekte) inkompetente.  Det er simpelthen forkert.

Fint, det siger vi bare så :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:25

marjoe:

Men vil egentlig også flytte dem til forskellige steder, for at få nogle forskellige IP adresser.

Vi har faktisk en løsning hvor du kan have et webhotel med flere forskellige sider på der har hver sin ip adresse, (forskellige ip adresser på forskellige netværk/forskellige klasser) som netop bliver brugt til seo. Ved ikke om det måske var noget? :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:58

John, du skal over til UnoEuro.com. Det fås simpelthen ikke bedre. Og der er næsten kundeservice 24/7 på Twitter og i deres supportsystem, hvis der alligevel skulle ske noget.

Derudover er prisen afsindigt god. Flyt - du vil ikke fortryde det!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)