Nogen som ved hvad der sker for Web10 i øjebllikket? Har været så meget nede på det sidste, at jeg har mistet gode placeringer på Google. John D |
Så skulle du måske have valgt en seriøs hostingudbyder ;-)
Nogen som ved hvad der sker for Web10 i øjebllikket? Har været så meget nede på det sidste, at jeg har mistet gode placeringer på Google. John D |
Så skulle du måske have valgt en seriøs hostingudbyder ;-) |
Web10 er sgu da en seriøs udbyder, alle webhostes kan være nede tid til anden. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Når det står på så længe at man ligefrem mister sine placeringer på google, så er de sgu ikke meget værd - jeg overvejer at flytte alle mine domæner derfra inden længe. Hvem kan i anbefale? |
Jeg kan stærkt anbefale: One.com Zxnet.dk (dem bruger jeg! Fantastisk ingen problemer) Jeg kan dog ikke anbefale Surftown, har haft mange problemer med dem! Håber du finder den rigtige :) Hilsen Emil |
|
|
Synes det er syndt du ser sådan på det, kender folk som aldrig har haft problemer med web10. Har du nogenside brugt dem? Og hvordan kan du finde på at sige at jeg ikke har forstand på det? (Sorry off topic) Hilsen Emil |
Du har lige anbefalet Web10 og One.com ti en forretningsdrivende der er afhængig af at hans sider er oppe og kører optimalt, hele tiden ... det giver mig rigeligt information om graden af dine erfaringer til at drage den konklusion. Derudover behøver jeg ikke mere erfaring end det jeg kan se på web10.dk ligenu for at fraråde enhver at holde sig fra dem. Mere simpelt kan det ikke siges :) |
Jeg har ikke anbefalet Web10, hvis nu du lige læste inden du drager konklusion. Ja jeg anbefaler One da de ikke har problemer, og det godt system. Hvorfor skulle jeg ikke anbfale noget jeg har gode erfaringer med? - Emil |