Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har 1.5 mio

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må melde mig enig med Martin, indtil du har fundet noget som du vil investere i så lad dem blive i banken. Der er rigtig mange muligheder, men det handler jo om hvad du selv vil og ikke hvad alle andre ville gøre med dem. Håber da ikke at de penge brænder i lommen på dig :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:28

Bliv kompagnon med mig.

Har CykelCentralen.dk som ikke er blevet den store succes endnu.
Systemet kan evt ændres til noget andet og bedre.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:37

Hej min ven.

Jeg er sku uenig i mange her i tråden.

Jeg mener 100% det er tiden til at købe huse igen. Markedet er så småt begyndt at vende i storbyen og den effekt af renten som vi alle ved kommer til at stige, gør markedet attraktivt.

Det hvert fald min helt egen og personlige vurdering :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have dem ud af landet ASAP. Man ved aldrig hvornår SKAt eller andre klamme myndigheder stikker snablen i dem og laver en 90% beskatning med tilbagevirkende kraft.

xxx

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:45

Hej igen min ven.

Et andet godt råd.

Ser rigtigt mange som kommer til penge, som tror de skal ud og være investeringsfolk og snakke med alle de dyre folk.

Sæt xx % i banken og leg med resten. Hvis du godt kan lide det med iværksætteri, så investere i nogle småprojekter du syntes er sjove eller du brænder for. Hav en grænse du tør tabe uden du risikere at gå fra hus og hjem :)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:59

Hej

Jeg ved ikke om det er et godt råd, det kommer selvfølgelig også an på hvad du forventer at tjene. 

Men hvis jeg under ordnede vilkår kunne låne 88.000 over 5 år ville du i den periode tjene 10.000 og dette uden riciko.

Preben

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:33

Next.man:

Hej min ven.

Jeg er sku uenig i mange her i tråden.

Jeg mener 100% det er tiden til at købe huse igen. Markedet er så småt begyndt at vende i storbyen og den effekt af renten som vi alle ved kommer til at stige, gør markedet attraktivt.

Det hvert fald min helt egen og personlige vurdering :)

Grækenland er lige på randen af statsbankerot, lige efter følger Irland, Portugal, Spanien.

Hvordan tror du den økonomiske fremtid ser ud efter statsbankerotterne indfinder dig?

Tror du eventuelt et land som Grækenland kan undgå at blive nødt til at få sin gæld nedskrevet?

Markederne er lige nu holdt oppe af hjælpepakker over hele verden. Overvej hvad der sker når de ikke længere virker + flere lande der går bankerot. Der er AL grund til at være påpasselig med sine penge så man er klar når næste krak kommer. Det er ikke et spørgsmål om det kommer, det er kun et spørgsmål om hvornår.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:03

Preben@ Men hvis jeg under ordnede vilkår kunne låne 88.000 over 5 år ville du i den periode tjene 10.000 og dette uden riciko.

Lad os høre Preben, det tror jeg da flere kan være interesseret i - årlig forrentning på ca. 11% - UDEN RISIKO .

Men som så ofte er det jo nok formuleringen - Uden risiko - der ikke holder.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:03

Mht til huse så mener jeg det er en af de dårligste investeringer man kan gøre i dag. Det er der flere årsager til.

1. Renten stiger snart og derved bliver huse svære at sælge og priserne vil falde.

2. Der forsvinder ca. 270.000 ældre fra husmarket over de næste 10 år men der kommer kun 70.000 nye købere ind på market. Resultat priserne vil falde.

3. Den nye fradragsordning gør det billigere at bygge nyt og derved vil det være svære at sælge gamle huse til gammel pris.

Sæt pengene i Sølv og Olie er mit bud.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:09

Jesper Laugesen:

Preben@ Men hvis jeg under ordnede vilkår kunne låne 88.000 over 5 år ville du i den periode tjene 10.000 og dette uden riciko.

Lad os høre Preben, det tror jeg da flere kan være interesseret i - årlig forrentning på ca. 11% - UDEN RISIKO .

Men som så ofte er det jo nok formuleringen - Uden risiko - der ikke holder.

Du skal vist lige læse hvad Preben skriver. Han skriver ikke man tjener 10.000,- om året, han skriver at man i perioden på 5 år tjener 10.000,- Wink

Det er noget der ligner 11% på 5 år, dvs lige lidt under inflationen.

Der er i øvrigt ikke noget der er risikofrit, det er vi enige om.

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)