Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har 1.5 mio

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin

der er mange muligheder for både lang og kortsigtet investeringe med høj og lave indtjening alt efter risiko. 

det forståes at der er høj skepsis fra investorer for naturligvis har mange tabt penge.. men alt efter hvad du vil er der muligheder som giver virkelig god indtjening. 

noget af det vi laver med pant lån ex der er sikkerheden næsten 150% dvs har du noget til 150.000,- låner vi dig 100.000 minus omkostninger i løbe tiden - kommer pengene ikke retur kan vi frit sælge varen og beløb over salgs omkostninger sendes til pant sætteren. det er en forretning der er enorm. - der er self. risiko men den er minimal og der er mange kunder ;) 

en anden ting vi også gør er faktura belåning - vi tager pant i fakturaer og udbetaler 60% minus omkostninger igen er vi meget sikre på kundens betalings evne og hvad pantsætteren har leveret mm. 

vi mangler ikke penge men vil altid gerne have flere at arbejde med og giver igennem snit 18-25% i rente på risiko villig kapital

vi investere pt også i energi mm. der er risikoen lavere og indtjening lige så men øger man her risikoen er der også meget store penge at hente. 

mvh Jens 

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:10

hejsa mange tak for de gode indslag... Jeg er meget forvirret i øjeblikket,fordi jeg har aldrig nogen sinde i mit liv haft så mange penge før.. Jeg vil ikke bare smide mine penge i banken og leve af renterne,føler at pengene skal ud og arbejde.. Overvejer at købe en cafe eller en god sandwichbar..... Hvad synes i ?? Kender i nogen som har en god cafe eller sandwichbar til salg. ?? Tak på forhånd god weekend til alle jer søde mennesker derude

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:17

Prøv søg rundt omkring på nettet. 1,5 million, er jo heller ikke meget når man vil købe en cafe, sandwichbar...

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)