Kedelig situation at stå i . Men jeg må sige at din artikel er god og grundig. Og du har jo gjort noget af det eneste der er at gøre. At de har en så dårlig service skal jo ud i verden på en eller anden måde. Jeg kan også se på kommentarerne på din side, at du ikke er den eneste der har oplevet det.
Det var sgu da utroligt at Trustpilot fjerner sådanne anmeldelser, men det er nok fordi de skal være lidt varsomme i forhold til anklager om injurier osv. Men når du har alt dokumentation så burde det ikke være noget problem, men det er godt du ikke giver op så let.
Det er sikkert nogle af de andre gæster der føler sig snydt over du ikke kom i det kostume ...
Mere seriøst så lader det til at trustpilot fortsat udvander sin troværdighed ved at tillade at dårlige anmeldelser elimineres - problemet er at denne praksis ikke er alment kendt hos forbrugere der fortsat bruger servicen som en vejledning
Det var sgu da utroligt at Trustpilot fjerner sådanne anmeldelser
Ja, det må du nok sige.
Efter som det ikke kræver mere at fjerne gode såvel som dårlige anmeldelser, ville det ikke tage lang tid for en virksomhed f.eks. at deaktivere alle gode anmeldelser hos en konkurrent.
Det smadre jo fuldstændigt ideen med hele trustpilot.
Det var sgu da utroligt at Trustpilot fjerner sådanne anmeldelser, men det er nok fordi de skal være lidt varsomme i forhold til anklager om injurier osv. Men når du har alt dokumentation så burde det ikke være noget problem, men det er godt du ikke giver op så let.
Mener du at injurier lovgivningen er et problem
Jep, lige præcis. Men jeg kan lige så godt sige det med det samme, jeg er ikke advokat. Men det må vel være den lovgivning der kan komme på tale i sådan en situation som denne - altså at trustpilot kan anklages for injurier af den pågældende virksomhed, og derfor bliver de nød til at fjerne dårlige anmeldelser.
Hvis jeg ikke tager helt fejl, så har sagen vidst været oppe et par gange før, her på amino.
Jeg har i dag hørt fra virksomheden at det er for egen regning jeg skal sende pakken retur, til trods for de har fejlet virkelig meget.
Æv, det virker da ikke som om de er særligt interresret i at yde en god kundeservice, nok behøves de ikke at gøre det, men det havde da været det mindste de kunne gøre
Æv, det virker da ikke som om de er særligt interresret i at yde en god kundeservice, nok behøves de ikke at gøre det, men det havde da været det mindste de kunne gøre
Nej, det er rigtigt - men igen, de får ikke meget ud af en sur/irriteret kunde, og specielt ikke mig med det jeg allerede nu har udrettet.
Jeg er så gal over deres manglende kundeservice!!!