Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dankort ved at uddø?

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tj:
I mine øjne står dankortet stærkere end nogensinde.

Hej Thomas :)

Er du sikker på din påstand, jeg tror du mener Visa Dankort når du siger Dankort for det er nemlig slet ikke det samme, og hvis vi kigger på Emils statistik som han postede i dette indlæg, kan vi også se at almindelig dankort kun udgør 10 % af alle betalinger :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kender udmærket fordelingen af de forskellige betalingsmidler i danske netshops. Jeg reagerer blot på at der bliver påstået at dankortet står svagere og svagere.

I min optik er det en omsonst diskussion om man kan anbefale at undvære en dankort-aftale m. Nets i en dansk netbutik på som agerer på det danske markede. Agerer man på det danske markede bør man have en dankort-aftale. Det vil også meget hurtigt være det billigste alternativ når man indregner likviditet og transaktionsomkostninger.

Men det er klart at jo flere betalingsmidler man kan tilbyde jo mere handel vil man have. Men betragt indtil videre kun Paypal som et supplement og ikke et alternativ.

Vh

Thomas Jensen, Quickpay

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:16
Men når man vælger betaling med Paypal står der:

"Du vil nu blive viderestillet til Paypal, hvor du skal angive dit vanlige Paypal brugernavn/password.
Når du er færdig, bliver du viderestillet tilbage til din kvittering."

Klikker man videre står der:

"Tilmeld dig PayPal, og fortsæt betalingen. "

Så hvordan betaler jeg som kunde uden selv at have en konto?

/Nina

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:17

Hej Ninaf

Det kommer sandelig an på hvilken løsning du har hos Paypal, men det er absolut ikke nødvendigt, at betale med kreditkort hos Paypal er fuldstændig som alle andre betalingsgateways.

Så svaret er er stort NEJ til dit spørgsmål.

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:20

Hej Thomas

Hvis du har en international webshop er Paypal ABSOLUT et alternativ i mine øjne, holder du dig til det Danske marked har du ret, men ellers mener jeg bestemt ikke du har ret, for så er PayPal absolut et alternativ til både NETS og alle andre betalingsgateways incl. QuickPay ;)

Best regards

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:22

Jesper Laugesen:
Nej - det koster dkk 1.000,- pr. år for hhv. dankort og internationale - altså dkk 2.000,-

Ja, NETS tager 2000,- pr. år - og Dandomain tager 2.000,- pr. år = 4.000,- pr. år.

Jesper Laugesen:
- kig nu på det samlede billede for netop din butik.

Det er jo det jeg gør - jeg kommer nok aldrig op på mere end 10 handler om måneden - derfor kan PayPal / Moneybookers bedst betale sig for mig. ;-)

Jeg har jo også flere gange skrevet, at hvis man har en shop med stor aktivitet, så kan NETS bedst betale sig.

Ninaf:
 Er det ikke sådan, at for at benytte paypal som betalingsmulighed, skal kunden selv have en konto?

Nej, sådan var det for flere år siden - men nu får du blot et betalingsbillede, hvor du kan indtaste kortoplysninger direkte - men man KAN også bruge sin PayPal konto til at betale, hvis man har sådan en.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 17:28

Ninaf:
Så hvordan betaler jeg som kunde uden selv at have en konto?

/Nina

Igen som jeg sagde før afhænger det om personen du handler hos har en privat eller business løsning.

Har de en business løsning ser det således ud: 

Som du kan se, skal du bare taste dine oplysninger og det er ikke på nogen måde påkrævet at lave en bruger :)

De bedste hilsner

Emil

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:35
Jesper Laugesen:
- kig nu på det samlede billede for netop din butik.

Det er jo det jeg gør - jeg kommer nok aldrig op på mere end 10 handler om måneden - derfor kan PayPal / Moneybookers bedst betale sig for mig. ;-)

Den var ikke rettet mod dig Allan :)

Netop - hver enkelt må regne på hvad der er smartest for dem.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:40
Hej Emil.

Mange tak for dit uddybende svar.

Jeg er åbenbart stødt på den private løsning så :-)

Ved business løsning, som du viser, lægger man som kunde faktisk ikke mærke til at man betaler via Paypal.

/Nina
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 17:52

Hej Nina :)

Det var så lidt :)

Og ja det må det næsten ha' været, men af hensyn om man lægger mærke til det, så tror jeg nu alligevel mange lægger mærke til det, der åbnes en ny fane eller vindue og der står PayPal.com i adressefeltet.

Jeg ville ønske man kunne integrere en PayPal løsning på sin egen side, men dette er desværre ikke muligt.

De bedste hilsner

Emil 

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)