Det er korrekt, at det er de samme oplysninger der indtastes, men hvorfor anvende PayPal, når du vil opnå en større troværdighed med en anden betalingsgateway? Det er intet problem for dig og mig at anvende PayPal, men man skal jo tænke på de potentielle kunder og der er nok mange som ikke har det på samme måde som os. Jeg anvender PayPal til at betale freelancere med, men ikke til køb i webshops. |
Allan I:Jesper Jepsen:Det er bøvlet at betale via PayPal. Hvis jeg skal vælge imellem 2 butikker, som har det samme produkt og pris - så vælger jeg den, hvor jeg kan betale uden et ekstra mellemled (PayPal).
Det eneste der spiller er at få fat i en ordentlig betalingsgateway.
Du er med på, at man ikke behøver en PayPal konto for at betale via PayPal ikke?
Når man klikker på betaling via PayPal - så kommer du direkte til et betalingsvindue, hvor du kan indtaste dine kortoplysninger - fuldstændig som når man betaler via en Dankort-betalingsgateway.
Jeg kan derfor ikke forstå, hvad du mener med, at det er bøvlet?
Jo - Jeg er bekendt med hvordan PayPal fungerer ;-)
Som du er inde på, så bliver du smidt over på en ekstern side - hvilket er et step mere i checkout. Du kan ikke undgå at det koster på konverteringen - og ikke mindst troværdigheden.