Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunsten at sætte den rigtige pris???

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :
Uden at være helt sikker så mener jeg at du skal være plus bruger for at kunne have animationer i din signatur!

Kan man ikke, prøvede lige, fik følgende besked:

Din signatur er for stor. Den må højst indeholde 200 tegn, maks. to linjer tekst, ét link, ingen billeder samt ingen form for font styling. Hvis du skal bruge mere plads og blive mere synlig, så bliv Amino Plus Medlem. Køb Amino Plus

Ja det kunne godt være, men 1000 kroner er bare mange penge, som nystartet :) 

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:10

Emil:
Ja det kunne godt være, men 1000 kroner er bare mange penge, som nystartet :) 

Ja det er det :) Men man kan også nøjes med at købe en måned først for at se om der kommer nogle salg ud af det :)

Men du skal da også vente til din webshop er helt klar!

/Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 17:30

Ja, jeg venter til webshoppen kører og så tager jeg en måned :)

De bedste hilsner

Emil

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:40

Hej Blander mig lige igen... : - )

Jeg ville nok ikke konkurrere vildt meget på prisen, men hellere på servicen...

Hvis du går under dine konkurrenter, tjekker de også bare priser ved fx dig, og måske går lidt under næste gang, på et tidspunkt kommer vi der ned hvor det ikke er sjovt mere, og "korthuset" vælter.

Jeg ville ligge mig tæt op at mine konkurrenter, slå på et stort udvalg, og evt få lavet en god leverings aftale med fx post dk eller gls. Fx der hvor jeg køber kontor artikler har lavet sådan at køber man mere end 4 ting er portoen 39kr nogle har med køb over 500kr porto frit.

Husk at få lavet en god aftale på pakker, eller tjek med din forsikring vedr forsendelse som brev, for der er jo kun forsikring på pakker hos post dk og de koster...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 23:35

Hej Christian :)

Ja du har helt ret, det ville være et dumt træk at føre priskrig mod mine konkurrenter.

Men det du snakker om med post danmark aftalen er ikke aktuelt for mig, da jeg benytter dropshipping og derfor ikke står for afsendelsen af varer.

De bedste hilsner

Emil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48

Det dybsindige svar er at du må checke dit produkts priselasticitet.

For lav pris - mange handler med så lille overskud per handel, at du bliver kvalt.

For for høj pris - og du dør den smukkeste død i virksomhed kan lide - alt for få kunder men med ryggraden strakt

Hemmeligheden er jo at finde præcist det punkt hvor antal stk x prisen giver dig det største samlede overskud. Ikke omsætning - men overskud

Når du nu lever med et produkt der har konkurrence, så kan vi fastslå, at det næppe er hverken den laveste eller højeste pris du skal ha frem, men en pris der i begyndelsen, hvor du ikke har et renomme der kan berettige højere prisen end andre, ligger lidt under gennemsnittet af de mest seriøse af dine konkurrenter, og en pris som du så kan arbejde op langsomt når du har bevist din værdi, specielt til nye kunder.

Du skal bruge tid på at sætte dig ind i hvad konkurrenterne tilbyder helt ud i deres små yderste hjørner og hvad de tager for det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:18
Det er faktisk meget svært at sætte den korrekt pris end det lyder til at være.
Jeg sælger f.Els noname frisørsakse til 200kr og sakse med samme kvalitet,men med kendt Brandname sælges til 270kr.

Sætter jeg prisen på min saks til omkring 270,så vil folk helst købe en brand saks istedfor.

Men selvfølig kan jeg ikke leve med sælge saksen til 200kr i længden.heldigvis har næsen alle kunder som har købt saksen af mig mega glæde og de anbefaler mig til andre.

Men planen er selvfølig sætte prisen op snart.på den anden side kræver det mod sætte prisen op,men det er nødvendigt for overlevelsen
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:29

Skønhed & Personlig pleje:
Det er faktisk meget svært at sætte den korrekt pris end det lyder til at være.
Jeg sælger f.Els noname frisørsakse til 200kr og sakse med samme kvalitet,men med kendt Brandname sælges til 270kr.

Sætter jeg prisen på min saks til omkring 270,så vil folk helst købe en brand saks istedfor.

Men selvfølig kan jeg ikke leve med sælge saksen til 200kr i længden.heldigvis har næsen alle kunder som har købt saksen af mig mega glæde og de anbefaler mig til andre.

Jamen så er du da utroligt tæt på. Du ved, at du umuligt kan få 270 kr - og du ved du ikke kan leve af 200 kr - du er så trods alt på vej med prisspænd som ikke er så stort - og lander omkring 235 kr.

Det er jo et gæt - eller en test - vil folk gi 235 for no-name når man kan få brandname for 270?

Kunne dit problem ligge i, at du giver for meget for den Noname i forhold til hvad importøren af brandname giver for sin, så din prisspænd op til ham er for lille.

Det er jo ingen ide at sælge til 200 kr hvis det bare er at bytte penge.

Kunne du knytte andet til , så hver handel blev større - no-name ben kamme eller andet frisør udstyr - det går måske ikke at leve på sakse alene hvis det er det du gør

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 23:09
Dejlig med gode kommentar og råd. Jeg sælger saksen billigt for folk skal få kendskab til den.
Frisør er faktisk glade for den.
Så planen er lave en er shop med sakse med lidt højere pris og med kommentar fra forskellige frisørog private folk.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 23:24

Hej :)

Tak for jeres interesse, det er rigtig dejligt at få gode råd med på vejen og ikke mindst høre om jeres egne erfaringer :)

De bedste hilsner

Emil

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)