Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værnepligt som iværksætter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Modigt af dig at indrømme den slags i offentlig fora.

Jeg skal nok sende dig et brev fra fængslet, når de fanger mig.. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Hej Alle kære Aminoer ;)
Undskylder mit fravær her på siden, men nu er jeg lige tilbage, trods lektier og andet arbejde.

Jeg vil sige mange tak for alle de fine svar, jeg vælger ikke at snyde, men udtaler mig meget gerne til dem derinde til forsvarets dag, at jeg meget nøddigt ser mig indstillet.

Dertil skal det også siges, hvis jeg kommer ind, så kan i regne med at jeg hver eneste evige dag, vil indlægge et blogindlæg på en side, så i kan følge med i, hvordan jeg modsiger mig en hver ordre der kan træne mig i militær magt udøvelse. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:32

Væk med forsvarets dag..

Jeg var inde for under en måned siden, og jeg gik ind og fik mig selv erklæret uegnet - man føler sig lidt træls når man gør sig dummere end man er og overdriver lidt om ens fysiske skader men hvis det er det der skal til, for at slippe udenom så gør man det vel :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:51

Jess Vinsteen:

Dertil skal det også siges, hvis jeg kommer ind, så kan i regne med at jeg hver eneste evige dag, vil indlægge et blogindlæg på en side, så i kan følge med i, hvordan jeg modsiger mig en hver ordre der kan træne mig i militær magt udøvelse. 

Haha, ja så skal du nok sørge for ikke at komme til Skive, der starter din dag kl. 04:45 med lidt frisk rengøring og slutter gerne ved 21:00-24:00 med at pudse støvler.

Så blogindlæg - forget about it. Når man er værnepligtig i forsvaret, er det som at træde ind i en tidsboble der ikke har ændret sig siden 1950. (Det var det ihvertfald for 6 måneder siden.) 

The worst time of my life :-) Men nogle gode historier er det da blevet til, efter man lå og var ved at mindste tæerne i -16 grader sne i en eller anden lorte skov tilbage i februar.

Men held og lykke med det.

Ps. Når du først er kommet derind kan du ikke blive militærnægter, så hvis du virkelig ikke gider så meld dig som militærnægter til at starte med, hvis du bliver indkaldt. Ordre der nægtes medfører straf når man er i forsvaret.

Pps. Da jeg var inde var vi 300 og kun de 6 af os var på tvang. Så dine odds er gode.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:29

Jess Vinsteen:

Så søg dog om at få aftjent din værnepligt beredskabsstyrelsen. Der får du rent faktisk nogle kompetencer som du kan benytte efterfølgende, og du slipper for at skulle bære våben. Med den indstilling du beskriver, så bliver det nogle lange og ubehagelige måneder. Det vil med garanti få konsekvenser for din kammerater, der til dels vil blive "straffet" for din indstilling. Derfor plejer sådan noget også hurtigt at regulere sig selv, da ens handlinger netop får konskvenser for hele gruppen. Det er ikke sjovt at skulle tilbage tiden med dem, når dagen er omme, og der skal afregnes den anden vej.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:29

Martin:
Ps. Når du først er kommet derind kan du ikke blive militærnægter, så hvis du virkelig ikke gider så meld dig som militærnægter til at starte med, hvis du bliver indkaldt. Ordre der nægtes medfører straf når man er i forsvaret.

Du kan du nu godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

hej kan jeg komme ind til militær når jeg har nået med knæene og kondien  

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)