Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Pbs stjæler mine penge??

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Det er ellers en effektiv måde at tjene penge på :)

Jeg kan øjne det for mig.
"har du problemer i hverdagen? stress, hovedpine eller andet der gør dig ked? så send en formular og betal mig 4000 kr. Så overvejer jeg om jeg vil have en samtale med dig"

Stick out tongue

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med fare for at blive slagtet, så

https://pbs-erhverv.dk/merchantagreement/start!toInfopage.action

"Hvis din virksomhed får tilbudt en aftale mod sikkerhedsstillelse, refunderer vi ikke beløbet, selvom du ikke ønsker aftalen."

og

"Når du søger, accepterer du vores priser for sagsbehandling og oprettelse. Og du accepterer, at vi ikke refunderer beløbet, hvis du ikke ønsker aftalen på et senere tidspunkt. [checkbox]" 

Rimeligt eller ej, men man ved det da på forhånd.

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:35

Ragnar-Gwyn:

Det er det måske, men 3.500 kr. jeg har betalt for ansøgningen på internationale kort kan jeg ikke få refunderet, fordi de går til behandling af sagen. og nu er den jo behandlet.

Kan det være rigtigt? Er det virkelig det mine muligheder er?

Hej Ragnar-Gwyn!

Det lyder meget mærkeligt. Vi ansøgte om at få en betalingskortaftale til internationale kort, men annullerede den af samme årsager som dig og fik de 3.500 kr. tilbage.

Kan jeg gøre noget for at hjælpe dig med at få dine penge tilbage, siger du endelig til. Jeg har korrespondance liggende på det hele.

De bedste hilsner

Henriette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:50

Ole Thorup du har fuldstændig ret!
Det er mig der ikke lige fik den med, med sikkerheden på de 50.000 kr!

Henriette Marvig:

Det lyder meget mærkeligt. Vi ansøgte om at få en betalingskortaftale til internationale kort, men annullerede den af samme årsager som dig og fik de 3.500 kr. tilbage.

Kan jeg gøre noget for at hjælpe dig med at få dine penge tilbage, siger du endelig til. Jeg har korrespondance liggende på det hele.

De bedste hilsner

Henriette

Jeg vil meget gerne have din hjælp :)
Al hjælp modtages med kyshånd, jeg kan jo lige sende dig en PM, når jeg kommer tilbage fra frokost :) 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:55

OlsenKbh:

jeg forstår ikke hvorfor der er så stor fokus på dankort på nethandel, der er jo visadel på over 92% af alle dankort. Det har jo ingen betydning for kunden om han betaler med dankort eller visadelen...

Tror heller der skal fokuserer på at få lave en så smidig betalingsgateway som muligt i stedet for at tænke på om man skal tage dankort betaling eller visa betaling.

stort set alle banker giver jo også mastercard ud som slik til deres kunder idag...

fuck dankort når nets og bankerne udnytter det for groft, eneste måde de kan lære det på...

Sweedbank er hurtige til at behandle indløsning aftale, euroline er hurtige og uden alle de gebyrer...

/M

Grunden til at der er så stor fokus på Dankortet er i mine øjne soleklar, da det er én alle kan forholde sig til - nemlig Økonomi og cashflow.

Det er fuldstændig rigtigt at der på ca. 80% af alle dankort også er tilknyttet en Visadel, og denne også kan bruges til at betale med.

Det man som forretning skal være klar over hvis man anvender Visadelen fremfor Dankortdelen, er at transaktionen bliver dyrere at indløse hos den indløser man nu har valgt til at håndtere sine betalinger. PBS / Nets kører med en "trappe model" for dankortbetalingerne som starter ved Kr. 0,70, og slutter ved Kr. 1,45 + 0,1% af købsbeløbet, pr. transaktion. Anvender du Visadelen af kortet er det lige pludselig ikke et fast fee du betaler, men derimod en %-sats. Denne sats er jo så individuel fra kunde til kunde, men man ska som regel ikke specielt langt op i gennemsnitskøb for en transaktion med Visadelen er dyrere end transaktionen foretaget med Dankortdelen.

Det andet punkt som betyder noget er som sagt cashflowet - betalinger foretaget med et Dankort vil som udgangspunkt være på forretningens konto næstfølgende bankdag. Betalinger foretaget med et Visakort vil generelt set tage længere tid om at være på kontoen (fra 2 bankdage og op til 28 bankdage)

Alt ovenstående være sagt - så jeg jeg helt klart også tilhænger af at man ikke nødvendigvis kun kigger mod PBS / Nets, når man snakker indløsning af betalingskort - det værende Dankort såvel som de internationale kreditkort. DIBS Understøtter 14 internationale indløsere, som alle kan være behjælpelige med indløsningsaftaler med Internationale betalingskort

Mvh

Anders

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:58

De stjæler dine penge, - og nu stjæler du PBS' fremtidige kunder og dermed penge ved at poste dette indlægamino som lynhurtigt bliver indekseret på google.

Så må I vel stå lige?

Du har betalt 3.500kr for at få dankort - det er også det eneste produkt PBS er eneleverandør af.

Det er da lige i skabet - hvorfor købe noget hos PBS som de ikke har monopol på :)? Jeg tror deres løb er kørt.

Og hvis du flår dig en dag og betaler de 50.000 (har jeg gjort) - så får du først dine penge igen - hold nu fast - 6mdr efter du har ophørt dit samarbejde med dem.

Jeg opsagde min aftale med PBS i december 2010 - og glæder mig til at få mine penge igen - nok engang i næste uge. 50.000 luner altid.

Fra Aarup
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Fra  www.fangels.dk Skrevet kl. 14:01

been there - done that....  måtte også bide i det sure æble og få lavet en bankgaranti - og følte mig præcis som dig !! Taget i r.... for jeg havde da overhovedet ikke forestillet mig at skulle stille en bankgaranti på 50.000,-  !! og i øvrigt er det så mig der som webshop bærer hele risikoen hvis det er med et stjålet kort...  pbs napper bare deres penge igen OG ET GEBYR på 250,- for gøre det... pr. gang..

Du skal så vide at der går så også 28 bank dage førend du så dine penge som standard !

Men må indrømme at jeg har pbs fordi de tilbyder lige præcis dankort og andre betalingskort...

Hvis du syntes at det gavner din forretning at modtage de kort - så bid i det sure æble og få lavet bankgarantien...  men er så enig med dig - de kunne måske godt varsle det...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:02

Ib Leif:

Lundsby: Stadig tarveligt at skulle betale for "måske" at blive kunde hos dem. Håber ikke at dine potentielle kunder skal betale for indledende salgsmøder/samtaler hos dig?

Vi tager gerne en halv til en hel time gratis, på et indledne møde. Derefter tager vi typisk penge for vores tid. Det kommer meget an på kunden. Men tiderne hvor vi brugte en masse energi for skrive kravspec. og afklaringer uden beregning er for længst forbi.

Men det er bestemt ikke nogen selvfølge at man kan få et salgsmøde hos os, flere af dem der ringer må vi afvise fordi vi kan høre at vi ikke passer sammen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lige for at afslutte det hele. For enden blev nogenlunde god :)

Jeg skrev til http://www.euroline.se/, dagen efter fik jeg et ansøgningsskema, det udfyldte jeg og nu har vi en aftale med visa, visa electron, master og meastro. Det tog 3 dage og kostede ikke en rød reje.

Kundeservicen er i top. Man bliver behandlet som en kunde skal. (synes nogle gange pbs har en tendens til at "glemme" at det er kunder de snakker til, og ikke undersåtter)

Alt i alt en super fed oplevelse. :)

Så må vi se om jeg kan få en aftale med pbs om dankort :)

Tak for hjælpen her inde, uden jer havde jeg ikke fundet frem til euroline :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:24

Har jeg forstået det korrekt at kunden vil blive spurgt om kodeord (Verified by visa) via Euroline?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)