Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Pbs stjæler mine penge??

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hejsa..

Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem med pbs??

Jeg ansøgte om at få betalingskortaftale til internationale kort på min webshop. Allerede det koster 3500,-

Nu vil de have at jeg stiller 50.000 kr som sikkerhed på en lukket konto, og det har jeg altså ikke lige.
Jeg ringede derfor til dem, for at starte en fornuftig dialog om hvad der ellers var af muligheder.
Jeg fik at vide at der kræves 50.000 kr i garanti, og hvis jeg ikke kan stille dem, er det bare synd.
Så spørger jeg om det er noget andet hvis jeg bare får dankort?
Det er det måske, men 3.500 kr. jeg har betalt for ansøgningen på internationale kort kan jeg ikke få refunderet, fordi de går til behandling af sagen. og nu er den jo behandlet.

Kan det være rigtigt? Er det virkelig det mine muligheder er?

Så vil jeg da lave en service som koster 2000 kr at ansøge, og så bare sende en standart mail ud at man skal stille 5.000.000 kr i garanti, og til dem der ikke kan det, kan jeg ikke refundere de 2000 kr..! ;) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jep PBS stjæler dine penge ... get used to it :(

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:07

Cool Jeps, de er helt brændte af oven i dem der...

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Ja, det er sgu da noget forbandet svineri. Sådan kan det gå når der hersker monopollignende tilstande.

Og som sædvanligt kan bankerne slippe afsted med alt, som ikke vil kunne lade sig gøre ude i den "virkelige verden" med konkurrence og almindelig mådehold.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:08

Nu behøver du ikke at have 50.000 i kontanter for at kunne stille dem som garanti.

Snak med din bank om en bankgaranti, det koster et-eller-andet beløb pr. måned/kvartal og så er den potte ude.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:08

Du er ikke den eneste der slås med PBS, jeg mener at PBS er en kæmpe kæp i hjulet på al Internethandel.

Jeg ved det ikke er optamalt at bruge PAYPAL, men det virker, det er bare svært og få danskene til at bruge det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:10

Dine 3500kr er nok spildt ... men hiv fat i EPay, de kan stille dig igennem til Euroline hvor du kan få en international betalingskort aftale under væsentligt mere favorable vilkår.

Dernæst kan du så købe Dankort hos PBS (hvis du tør), du kan jo evt. spørge om det forholder sig anderledes hvis du dropper de internationale kreditkort og så nøjes med Dankort, bare for at få lidt ud af dine 3500kr.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 12:13

Mikkel Mikjær Christensen:
Dernæst kan du så købe Dankort hos PBS (hvis du tør), du kan jo evt. spørge om det forholder sig anderledes hvis du dropper de internationale kreditkort og så nøjes med Dankort, bare for at få lidt ud af dine 3500kr.

Det var det jeg spurgte om, men så skal jeg søge helt forfra..
Så de 3500 kr er mistet lige meget hvad..!

Det er en syg verden..! 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:17

Ragnar-Gwyn:

Så de 3500 kr er mistet lige meget hvad..!

Det er bestemt ikke for at være skadefro, mere for at andre kan lære af dine fejl. Men det kan _altid_ betale sig at søge rådgivning hos en professionel inden man kaster sig ud i webshop markedet, der er mange faldgrupper og PBS er blot en af dem. Det behøver ikke være mere end "Jeg vil sælge det her, og gøre det på den her måde og jeg forudsætter de her ting, er der noget jeg skal være opmærksom på?" 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:43

H∑nning:

Du er ikke den eneste der slås med PBS, jeg mener at PBS er en kæmpe kæp i hjulet på al Internethandel.

Jeg ved det ikke er optamalt at bruge PAYPAL, men det virker, det er bare svært og få danskene til at bruge det.

Jeg ser en stigende tendens blandt unge(min omgangskreds), at det er almindeligt at have en paypal konto.. Folk har brugt den til især poker og betting, og har nu også fundet ud af at mange webshops kører med paypal. Derfor ligger de ikke deres paypal konto helt væk i glemmeren, og derfor er der en stigende tendens blandt unge til at bruge paypal :) Så kunne da godt forestille mig, at paypal ville blive almindeligt - der skal dog nok gå nogle år endnu!

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)