Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Pbs stjæler mine penge??

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at garantien afspejler deres risiko. Vi har aldrig selv skulle stille garanti, men en af vores kunder skulle. De af vores kunder der har haft A/S'er eller ApS'er har ikke skulle stille garanti men en kunde som ville lave en lille butik hvor hun ville sælge smykker blev afkrævet en garanti på 25.000 kr. Måske har det også at gøre med hvilke produkter du ønsker at sælge.

Vi anbefaler alle at overveje om de ikke skal indgå en aftale med euroline til internationale kort og så nøjes med Dankort hos PBS. Især hvis man sælger meget til udlandet kan der være en del penge at spare.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:47

Jeg fik min indløsnings aftale med PBS for ca. 7 måneder siden.
Det var en lille webshop, jeg skulle åbne og havde ingen forventninger til hvordan det ville komme til at gå .. Men jeg har på intet tidspunkt, fået at vide at jeg skulle stille noget som helst bankgaranti .. Jeg synes faktisk det er ret så frækt!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:13

Prøv at læse betingelserne før du søger! Virker næsten hver gang Big Smile

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:22

Ps. Hvis du vil modtage danske VISA/Dankort, så kan du ikke nøjes med en aftale hos Swedbank. Det skyldes åbenbart et politisk spil mellem PBS og Swedbank (der bruger PBS' infrastruktur).

Det betyder, at danske VISA/dankort ikke virker på en swedbank aftale. Du skal altså have en Dankortaftale med PBS ved siden af - ihvertfald hvis du vil noget seriøst med en dansk webshop.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:25

Mattias Skovhøj:

Ps. Hvis du vil modtage danske VISA/Dankort, så kan du ikke nøjes med en aftale hos Swedbank. Det skyldes åbenbart et politisk spil mellem PBS og Swedbank (der bruger PBS' infrastruktur).

Det betyder, at danske VISA/dankort ikke virker på en swedbank aftale. Du skal altså have en Dankortaftale med PBS ved siden af - ihvertfald hvis du vil noget seriøst med en dansk webshop.

Mener du at man ikke kan handle med VISA/Dankort uden PBS eller mener du ren Dankort uden visa-delen?

I så fald tror jeg du overdriver en smule når du siger man ikke kan gøre noget seriøst uden.

Mig bekendt koster det de 8% af de danske internethandlende som kun har Dankort (ikke VISA/Dankort).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:45
Jeg har ingen problemer med at modtage visa/dankort. Det er kun ren dankort der er problemet ja, men hvem har det efterhånden?
:)
De fleste af mine kunder bruger visa elektron eller maestro..
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:57

Jørgen Olsen:

Mattias Skovhøj:

Mener du at man ikke kan handle med VISA/Dankort uden PBS eller mener du ren Dankort uden visa-delen?

I så fald tror jeg du overdriver en smule når du siger man ikke kan gøre noget seriøst uden.

Mig bekendt koster det de 8% af de danske internethandlende som kun har Dankort (ikke VISA/Dankort).

Det er Visa/Dankort som ikke kan indløses igennem Swedbank. Umiddelbart skulle man jo tro, at det ville fungere med Visa-delen af sit kort, men dette er ikke tilfældet grundet striden imellem Swedbank og NETS.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:13

Jeg bruger Euroline, og jeg kan se at folk har betalt med visa/dankort.

Så jeg kan ikke genkende det du siger med at man ikke kan betale med visa/dankort.

Ellers er du jo altid velkommen til at købe noget på e-gear, så kan vi da se om det virker ;) ej, spøg til side, jeg har testet på min shop med visa/dankort og det virker :)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:35

Ragnar-Gwyn:

Jeg bruger Euroline, og jeg kan se at folk har betalt med visa/dankort.

Så jeg kan ikke genkende det du siger med at man ikke kan betale med visa/dankort.

Ellers er du jo altid velkommen til at købe noget på e-gear, så kan vi da se om det virker ;) ej, spøg til side, jeg har testet på min shop med visa/dankort og det virker :)

Har du udelukkende en indløsningsaftale med Euroline - og ikke samtidig en Dankortaftale med NETS?

Euroline er ikke det samme som Swedbank, så det kan derfor sagtens virke hos dig - men hvis man har en indløsningsaftale med Swedbank, så er der problemer med Visa/Dankort ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:02

Jeg har udelukkende en aftale med Euroline :)

Men hvis det ikke er helt det samme som swedbank, så er det jo nok derfor :)

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)