Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Pbs stjæler mine penge??

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed er Swedbank, de plejer også at være til at danse med - men de kan heller ikke tilbyde dankort.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt at du leder efter en mulighed for at få noget ud af dine 3500 kr og det kan jeg desværre ikke give. Hvad jeg kan give er en god ref til euroline. De var hurtige til at behandle min sag, (og gratis), det koster gratis i opstart, og der er et fast årligt gebyr på gratis.

Jeg skal betale 1,25 procent på danske kort og 1,25 procent på udenlandske kort. (Det var hvad jeg fik forhandlet mig frem men det er vist forskelligt fra butik til butik)

Pbs tager 1,25 på danske kort (min 0,70 kr) og de tager 3,75 procent på udenlandske kort.

Altså kan jeg på ingen måde se en grund til at man skal bruge PBS. Euroline er MEGET billigere. Dette er en sammenligning på mastercard, maestro, visa og visa electron. Problemet er at hvis du vil have dankort så skal du oprette denne aftale hos PBS.

Men du kan altså tage de andre kort hos Euroline og spare en del.

Alternativt så ved jeg at du kan betale på dankort via Moneybookers, og jeg høre rygter om at du ikke behøver have en konto hos moneybookers for at betale på en webside via dem. Det var måske værd at overveje og undersøge nærmere.

Jeg håber at du kunne bruge mit svar til noget

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:00

jeg forstår ikke hvorfor der er så stor fokus på dankort på nethandel, der er jo visadel på over 92% af alle dankort. Det har jo ingen betydning for kunden om han betaler med dankort eller visadelen...

Tror heller der skal fokuserer på at få lave en så smidig betalingsgateway som muligt i stedet for at tænke på om man skal tage dankort betaling eller visa betaling.

stort set alle banker giver jo også mastercard ud som slik til deres kunder idag...

fuck dankort når nets og bankerne udnytter det for groft, eneste måde de kan lære det på...

Sweedbank er hurtige til at behandle indløsning aftale, euroline er hurtige og uden alle de gebyrer...

/M

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03

Claus von Arenstorff:
Jeg ser en stigende tendens blandt unge(min omgangskreds), at det er almindeligt at have en paypal konto.. Folk har brugt den til især poker og betting, og har nu også fundet ud af at mange webshops kører med paypal. Derfor ligger de ikke deres paypal konto helt væk i glemmeren, og derfor er der en stigende tendens blandt unge til at bruge paypal :) Så kunne da godt forestille mig, at paypal ville blive almindeligt - der skal dog nok gå nogle år endnu!

Det håber jeg for det er nemt og gå til, dog er tager de en vis procentdel men det kan man jo tage højde for i sine priser, fordelen er at man ikke har løbende udgifter på sin shop i den retning

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:08

Hej Ragnar

PBS' problem er at de ansatte de har til at godkende shops skal havde løn. Og de er næppe tilfredse med at kun skulle havde løn for den tid de bruger på shops der faktisk bliver godkendt.

Så det er egentligt meget forståligt at det også koster penge, selvom man ender med ikke at kun indfrie deres krav.

Så kan man selvfølgeligt mene at PBS tjener for mange penge, hvad er det rimeligt de tjener etc. men der er sådan set ikke noget galt med den måde de har lagt gebyret på, du bruger nogle menneskers tid og det koster.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:12

Hør dem om garantien kan være din bil hvis du da har en sådan og den er mindst 50.000 kr værd :)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:16

Lundsby:

Så det er egentligt meget forståligt at det også koster penge, selvom man ender med ikke at kun indfrie deres krav.

Så kan man selvfølgeligt mene at PBS tjener for mange penge, hvad er det rimeligt de tjener etc. men der er sådan set ikke noget galt med den måde de har lagt gebyret på, du bruger nogle menneskers tid og det koster.

Jeg har fuld forståelse for at de skal have løn. og kan da også sætte mig ind i det.

Men de oplyser ikke noget sted at man skal lægge 50.000 kr til side.
Havde de oplyst det, var alle tilfredse. Jeg kunne vente med at ansøge, de slap for en sur kunde der nu breder budskabet videre og de kunne bruge tiden mere fornuftigt.

Jeg synes det virker som dårlig salgsetik at bede folk om at betale 3.500 kr, og først derefter sige "forresten skal du lige stille 50.000 kr som sikkerhed på en lukket konto".

Kan du se hvad jeg mener? :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:17

LinkCentralen.dk:
Hør dem om garantien kan være din bil hvis du da har en sådan og den er mindst 50.000 kr værd :)

50.000 kr. på en lukket konto. det er det :) Jeg spurgte dem :)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby: Stadig tarveligt at skulle betale for "måske" at blive kunde hos dem. Håber ikke at dine potentielle kunder skal betale for indledende salgsmøder/samtaler hos dig?

// Ib

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

Ib Leif:

Lundsby: Stadig tarveligt at skulle betale for "måske" at blive kunde hos dem. Håber ikke at dine potentielle kunder skal betale for indledende salgsmøder/samtaler hos dig?

// Ib

Yes

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)