En anden mulighed er Swedbank, de plejer også at være til at danse med - men de kan heller ikke tilbyde dankort. |
Jeg ved godt at du leder efter en mulighed for at få noget ud af dine 3500 kr og det kan jeg desværre ikke give. Hvad jeg kan give er en god ref til euroline. De var hurtige til at behandle min sag, (og gratis), det koster gratis i opstart, og der er et fast årligt gebyr på gratis.
Jeg skal betale 1,25 procent på danske kort og 1,25 procent på udenlandske kort. (Det var hvad jeg fik forhandlet mig frem men det er vist forskelligt fra butik til butik)
Pbs tager 1,25 på danske kort (min 0,70 kr) og de tager 3,75 procent på udenlandske kort.
Altså kan jeg på ingen måde se en grund til at man skal bruge PBS. Euroline er MEGET billigere. Dette er en sammenligning på mastercard, maestro, visa og visa electron. Problemet er at hvis du vil have dankort så skal du oprette denne aftale hos PBS.
Men du kan altså tage de andre kort hos Euroline og spare en del.
Alternativt så ved jeg at du kan betale på dankort via Moneybookers, og jeg høre rygter om at du ikke behøver have en konto hos moneybookers for at betale på en webside via dem. Det var måske værd at overveje og undersøge nærmere.
Jeg håber at du kunne bruge mit svar til noget