Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik ønskes af nylig startet webshop

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne meget godt tænke mig, hvis I aminoer ville kigge forbi og give lidt konstruktiv kritik: http://www.allipa.dk

• for meget info?
  • for mange billeder?
  • Hvad mener du der skal til for at shoppen virker troværdig og et sted du ville handle/ eller anbefale?
Håber på en masse konstruktiv feedback Skype-CoolSmile
Mvh. Lisbeth
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 03:53

Hej Lisbeth

Jeg tror næppe at man kan få for mange billeder på et website :-)

Billeder af personer er altid godt.

Nu har jeg mine designer-optik briller på, og tag kritikken som en mulighed for at se med andres øjne. Det er ikke personligt på nogen måde.

Jeg synes at siden er en smule halvkedelig. Den minder meget om et standard template der ikke er gjort noget særligt ud af. Meget små skrifttyper er ikke godt.

Fremhæv det der gør din hjemmeside bedre end andres.. Det var nærmest tilfældigt at jeg opdagede at du skræddersyr kjoler - og at det ikke blot er nogle kjoler du sælger fra andre leverandører.

Derfor - frem med en kæmpe overskrift som "Du er eksklusiv - lad os sy din næste kjole til dig" - agtigt - det tror jeg vil fænge mere.

Gul skrift med dit 30% - den sænker hele niveauet ned på et NETTO niveau.

En sort baggrund synes jeg ikke passer til dine produkter. Det skal ose at ynde, feminisme og lækkerhed.

Store billeder - store, enkle tekster - stærke kontrastfarver - og billeder der siger "woow" - så kommer du på rette vej. 

Men det er bare i min optik ;-)

Med venlig hilsen

Thomas Skipper

www.iwant.dk

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:17

siden sådan set okay ud

Ser dog et problem med siden , det er duplikat , de par produktbeskrivelser der er skrevet køre efter et standard skema størrelse et nummer derved bliver produkter sider ganske enkle nærmeste umuligt at få højt på google

få en til at skrive produkt beskrivelser et flot skema hjælper ikke meget når man taber i søgemaskinerne , så få en god SEO tekstforfatter til hvert enkelt produkt, der blander ord unikt , derved næsten ingen næsten ens undersider.

Din side titlen siger intet hvad siden omhandler find en sigende titlen til siden nogle gider klikke på fordi titlen er relevant husk udnyt alle 67 tegn som google viser <title>Allipa Deluxe - Allipa Deluxe</title>

husk betingelsen og andre lange undersider jeg mener sådan en her http://allipa.dk/betingelser--vilkaar/ brug h1 overskrift husk brug h2 under overskrifter det hjælper i søgemaskinerne

husk udnyt bloggen du har på siden lav interne links til hvert produkt man kan bestille derved udnyttes bloggen meget købs rettet og der er færre klik til for bruger klikker på varen derved flere kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Hej Thomas.

Du har ret i at den er en smule kedelig måske, men det er en standard template. Vi har startet ud med en hosted shop, og hvis det bliver en succes, vil vi få lavet en specielt til os. Der er mange ting som vi ikke kan med denne side, men håber og tror på at det nok skal blive en succes - og dermed optimere siden ved at få en proff til at lave den.

Men altid dejligt at få andres syn på siden. Yes og kan helt klart bruge mange af dine synspunkter.

Mvh. Lisbeth 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Hej Mikael.

Ja det er desværre duplikat med beskrivelserne. Synes bare det er svært at få dem til at se ud af meget, hvis ikke det er i et skema. Men så på den anden side, hvis det er det der gør at den taber værdi på søgemaskinerne, så skal vi da klart have det ændret. Men generelt det med SEO har vi ikke så meget forstand på.

Mikael christiansen:
Din side titlen siger intet hvad siden omhandler find en sigende titlen til siden nogle gider klikke på fordi titlen er relevant husk udnyt alle 67 tegn som google viser <title>Allipa Deluxe - Allipa Deluxe</title>

Jeg vil meget gerne lave dette om, men kan ikke finde ud af hvordan. Det er et hosted site og synes der er en del begrænsninger for hvad man kan - men er sikker på at det er muligt.

Jeg ville også meget gerne, hvis jeg kunne få sat mit logo, så det ses i menulinien 

Mikael christiansen:
husk udnyt bloggen du har på siden lav interne links til hvert produkt man kan bestille derved udnyttes bloggen meget købs rettet og der er færre klik til for bruger klikker på varen derved flere kunder

Bloggen har jeg desværre ikke adgang til i den udgave jeg bruger.

Mvh.
Lisbeth 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18

Allipa Deluxe:

Hej Mikael.

Ja det er desværre duplikat med beskrivelserne. Synes bare det er svært at få dem til at se ud af meget, hvis ikke det er i et skema. Men så på den anden side, hvis det er det der gør at den taber værdi på søgemaskinerne, så skal vi da klart have det ændret. Men generelt det med SEO har vi ikke så meget forstand på.

Mikael christiansen:

Jeg vil meget gerne lave dette om, men kan ikke finde ud af hvordan. Det er et hosted site og synes der er en del begrænsninger for hvad man kan - men er sikker på at det er muligt.

Jeg ville også meget gerne, hvis jeg kunne få sat mit logo, så det ses i menulinien 

Mikael christiansen:

Bloggen har jeg desværre ikke adgang til i den udgave jeg bruger.

Mvh.
Lisbeth 

Der er vidste ikke andet at gøre at lave alle produkt beskrivelser unikke , det er et stort arbejde især vis alle skal laves overskuelig .

Ærligt du ikke kan lave unikke titler som man ønsker , er du sikker på det , for det lyder da ikke som det bedste CMS system

bloggen mener jeg denne her side http://allipa.dk/artikler/ hvor der denne her rss http://allipa.dk/RSS/?type=news&feed=7&language=DK derved har du en blog på egen hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

Hej igen Mikael.

Jeg har ændret lidt med unikke titler... jeg ved ikke helt om det var sådan du mente Smile

Mvh. Lisbeth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59

Titler langt bedre , dog stadigvæk for ens produkt beskrivelser ,jeg håber du finder en løsning

En lille tekst nederst om hver kjole kunne hjælpe meget

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Tak for alle de gode input. Jeg kunne dog godt tænke mig, om der var flere der kunne komme med lidt flere input Smile1

Mvh. Lisbeth

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:36

Hej Lisbeth

Tillykke med din shop.

I forhold til det er fest og galla-kjoler m.m, mener jeg designet (farverne) rammer lidt ved siden af. Når jeg ser sort/grå og lyserød og en silhouet af en kvinde... så er der noget der siger mig at det er en shop med "voksen-legetøj" og den slags "spas"... og det er jo slet ikke det du sælger.

Jeg er ikke designer, men lyserød, ligger ikke i min "eksklusiv-palette"... uden dog at påstå at der ikke kan laves eksklusivt design hvor lyserød indgår. ;-)

En anden ting.... det lidt uklart for mig, hvornår det er en special-syet kjole, og derfor uden reklamation og hvornår det er en kjole der kan retureneres.. bare fordi man fortryder? - Denne tvivl kunne jeg forestille mig vil afholde en del fra at bestille.

Det var lige lidt feedback, ment absolut konstruktivt.

held og lykke

/almulimann

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)