Har du overvejet Wordpress? Og deres E-commerce plugins? Flash er for mange garvede internetkyndige et irritationsmoment, og så kan det ikke ses på iPhone. Alt efter hvor meget man vælger lægge i sin personlige stil på websites, er det nødvendigt at gøre sig tanker om hvad der skiller sig ud i forhold til andre konkurrenter (i dit tilfælde, at det er custom made og skræddersyet), og dermed eksklusivt. Har kun hurtigt kigget på din hjemmeside, og det der irriterer mig mest er billederne og produkt teksterne. Vandmærke med logo på billederne bør kun være i et af hjørnerne og ikke skride ind og fylde over selve produktet. Glæder mig til at se hvad du finder ud af. |
Hej Jeppe.
Jeg har haft kigget på mange forskellige der i blandt wordpress. Men synes det er for indviklet for mig, det må gerne være uden for meget programmering - det egner jeg mig ikke til (kan dog godt rette lidt i det, men ikke selv programmere)
Jeppe Løvstrøm Frederiksen:det der irriterer mig mest er billederne og produkt teksterne.
Vandmærker er meget irriterende, det kan jeg godt give dig ret i. Jeg har bestilt nogen nye billeder hvor der kun er URL på billedet, firmate jeg importerer fra, vil ikke sende mig billeder uden url og / eller logo.
Produktteksterne er jeg så småt begyndt med. Jeg har manglet noget inspiration og prøver nu med et par stykker - se evt. denne her - jeg er blevet anbefalet at give kjolerne et navn, så det prøver jeg også om jeg kan få lavet lidt på.
jeg går stadig og overvejer om jeg selv skal tage det tunge skrivearbejde med produktteksterne eller om jeg skal betale mig fra det med en tekstforfatter.
Mvh.
Lisbeth