Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stenrig udlandsdansker: Danmark stinker

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Karsten Ree er stenrig (i hvert fald endnu).

:D, man burde kunne lave en google alert på hvad han investerer i, og så gøre det modsatte.

Nogen iværksættere skal bare selv føde barnet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Dimsedut:

Thomas Rosenstand:
Karsten Ree er stenrig (i hvert fald endnu).

:D, man burde kunne lave en google alert på hvad han investerer i, og så gøre det modsatte.

hahah den var god! :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:50

Stenrig er et sjovt sammensat ord.

At være rig på sten. Det må vel komme af hvis man ejer store ejendomme bygget af sten eller der omkring :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:12

Er der ikke noget copyright på den film der? Må ekstrablade godt bare kopiere den og lægge den op på deres egen side?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:23

Hvornår er man stenrig?

Elementært, kære Watson. - Når man ejer en grusgrav Embarrassed

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 07:51

Like I said :D

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:00
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Thomas Rosenstand:

Hej Glen

Som nævnt rundt omkring rammes jeg heldigvis ikke i denne omgang, da jeg ikke har bolig i Danmark.

Ville jeg personligt nok få fjernet min video så hurtigt så muligt for at undgå at det bliver mere pinligt...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er da helt OK, at du ville gøre det. Men jeg gør det ikke, for jeg kan godt tænke på andre end mig selv - og da der er RIGTIG mange, der er i klemme og ikke kan få en ordentlig besked fra Skat, lader jeg gerne min video "støje" løs så længe, det skal være.

Jeg er enig med dig i, at det er pinligt - men jeg mener så, det er Skat, det er pinligt for og ikke mig. Helle Thornings mand kan slippe - men andre i identiske situationer kan ikke. Det er lidt sært - eller pinligt om du vil.

Kan jeg bidrage ved at videoen på Youtube har haft 5.500 visninger + et uden tvivl større antal på BT, gør jeg gerne det. Og jeg gør jo ret tydeligt opmærksom på i videoen, at min galde handler om, HVIS disse regler også skulle have vist sig at finde anvendelse på mig. Det kunne end ikke Skatterådet svare på, før der blev blæst om sagen.

Og er der nogle, der synes, det er pinligt for mig, overlever jeg også det - de skulle bare have oplevet mig, da jeg var en 18-19 år så ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Og er der nogle, der synes, det er pinligt for mig, overlever jeg også det - de skulle bare have oplevet mig, da jeg var en 18-19 år så ;-)

Jeg syntes IKKE det er pinligt, jeg vil hundrede gange hellere have råbt vagt i gevær en gang for meget end en gang for lidt. Desuden vidner det til regeringens (lovgivernes, skat's mv) ringe kommunikative evner når en mand der lever af at kommunikere ikke kan forstå deres budskaber.
Derudover så HAR skat grabberne ALT for langt fremme, selvom det måske var falsk alarm denne gang så er grundbudskabet jo rigtigt, vores nuværende skattepolitik er skadelig for landet på lang sigt.
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Det er da helt OK, at du ville gøre det. Men jeg gør det ikke, for jeg kan godt tænke på andre end mig selv - og da der er RIGTIG mange, der er i klemme og ikke kan få en ordentlig besked fra Skat, lader jeg gerne min video "støje" løs så længe, det skal være.

Jeg er enig med dig i, at det er pinligt - men jeg mener så, det er Skat, det er pinligt for og ikke mig. Helle Thornings mand kan slippe - men andre i identiske situationer kan ikke. Det er lidt sært - eller pinligt om du vil.

Kan jeg bidrage ved at videoen på Youtube har haft 5.500 visninger + et uden tvivl større antal på BT, gør jeg gerne det. Og jeg gør jo ret tydeligt opmærksom på i videoen, at min galde handler om, HVIS disse regler også skulle have vist sig at finde anvendelse på mig. Det kunne end ikke Skatterådet svare på, før der blev blæst om sagen.

Nå, troede ellers du ville flytte alt ud fra Danmark og opgive dit danske statsborgerskab og blive statsløs :-)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)