Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold skandale i Østrig...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det trist, at fodbold udvikler sig i den retning...

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:04

Enig, det er en synd og en skam.. Og man burde være hurtig med et haglgevær, og skyde de første par bavianer der løb på banen, så kan de lære det!

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 01:08

Da Parken Sport og Entertainment kunne vinde mesterskabet på Brøndby Stadion for et par år siden, havde jeg også lyst til at storme banen og få kampen aflyst..

Jeg kan sagtens sætte mig i Rapid-drengenes sted, men hvad der egentlig er mere interessant, synes jeg, er politiets indsats. Den video burde være pensum for alle danske politibetjente, der skal til fodboldkampe. Stille og roligt får de klaret balladen, uden at smadre folk eller bruge peberspray. Sådan skal det sgu gøres.

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 01:13

Der går ikke mange år, før vi ser det i dansk fodbold.. Kan godt li at politiet bare går ind uden nerver.. Godt politi arbejde.. Men en skandale for fodbolden.. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:22

Kristoffer Føns:
Den video burde være pensum for alle danske politibetjente, der skal til fodboldkampe. Stille og roligt får de klaret balladen, uden at smadre folk eller bruge peberspray. Sådan skal det sgu gøres.

Ja, der var nok ikke så store hooligans problemer i Danmark, hvis de værste (politiet) også blev registreret i "Hooliganregistret".

Til sammenligning kan man se hvordan dansk politi behandler svenske fans, og hvordan man eskalerer en situation, fordi man skal hente én person der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt..

Svensk presse gravede i øvrigt længe i den sag, for at få en redegørelse fra dansk politi. Og da der var gået over et år, gravede de endnu dybere. Desværre kunne dansk politi ikke identificere betjentene, og de vidste ikke hvem der var på arbejde den dag.. Så det er uden konsekvenser at udøve vold til en fodboldkamp i Danmark, hvis du bare har et politiskilt. Og nu er Malmø sagen ikke den eneste, men den eneste hvor nogen har afkrævet politet en redegørelse, den slags bruger vi jo ikke i Danmark, hvor politiets beføjelser efterhånden er ved at være ubegrænsede.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 01:29

Det er godt nok sørgeligt at folk vader ind på banen! Jeg kan virkelig på ingen måde se meningen i det!!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 06:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Føns:
Da Parken Sport og Entertainment kunne vinde mesterskabet på Brøndby Stadion for et par år siden, havde jeg også lyst til at storme banen og få kampen aflyst..

Det siger måske lidt om det plan vi nu kan diskutere på :(

Kristoffer Føns:
Jeg kan sagtens sætte mig i Rapid-drengenes sted, men hvad der egentlig er mere interessant, synes jeg, er politiets indsats. Den video burde være pensum for alle danske politibetjente, der skal til fodboldkampe. Stille og roligt får de klaret balladen, uden at smadre folk eller bruge peberspray. Sådan skal det sgu gøres.

Jo, de klarer det helt fantastisk. Jeg tror dog også, at hvis jeg var politibetjent, ville have overskud til at kunne handle mere rationelt, hvis vi var 300 betjente hunde etc. som i dette eksempel, end hvis man stod 30 betjente. Det er jo nok ikke får sjovt at ordensmagten er så godt repræsenteret i Østrigske fodboldskampe.

Straffen er sgu for lille til fodboldsfans med små tissemænd, som gang på gang ødelægger noget som ellers skulle være en familiesport

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:22

Fashion-Seller:

Og nu også i Sverige, hvor man nu kaster kanonslag efter spillerne..

Det er forhåbentlig en udvikling, der hurtigt bliver stoppet.

(Man ser ikke kanonslaget)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41

igang:

Fashion-Seller:

Og nu også i Sverige, hvor man nu kaster kanonslag efter spillerne..

Det er forhåbentlig en udvikling, der hurtigt bliver stoppet.

(Man ser ikke kanonslaget)

Hvor er det sygt... Men hvorfor? Hva får de ud af det?
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:01

Det er jo bare en flok bøller der skal lave ballede på den ene eller den anden led. Hvis de ikke gør det til fodbold går det udover andre uskyldige. 

Da det blev sværere for Hooligans i England at tage til fodbold startede de jo bare EDL og gik efter islam istedet for, de findes desværre alle vegne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)