Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG reklame på VELBESØGT website!

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Det var nu bare, om f.eks. egen IP-adresser var sat fra og en ca. procentsats som kommer fra Google jeg havde tænkt på.

Vh

Casper

Det er da også rigeligt Smile

Jeg synes ikke han skal bringe sine informationer, men det er bare et råd. Der sidder mange hajer herinde og følger med, det skal man ikke være i tvivl om. Og de er alt fra 14 til 60 år Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44 | Låst

OK, det lader til at jeg ikke skal dele rundhåndet ud af mine statistikker :P

Men jeg vil da sige at jeg får en del fra søgemaskinerne, men også fra folk der linker til siden, og fra sociale medier :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:52 | Låst

Hej Emil

Måske er jeg bare dum :) men kan man lave noget med denne elefant eller hopper den bare derud af, utroligt hvis den bare hopper at det kan trække så mange besøgende, flot flot

Best regards

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52 | Låst

Hej Emil

Det er sgu' sjovt det dér! Husk lige at smide et link til din næste hoppende figur... Har du selv fundet på det?

Michael

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 11:55 | Låst

Bare ren nysgerrighed, har du selv animeret elefanten?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57 | Låst

Hehe, der er ingenting ar gøre med denne elefant. Det er voldsomt simpelt :-)

Og nej, jeg har ikke selv fundet på det. En af grundene til at sitet også er blevet meget populært, hurtigt, er at der oprindeligt var en side der hed Fanten.SE. Den lukkede, og det var folk jo kede af. Derfor søger folk stadig efter "fanten", "fanten.se" og "den hoppande fanten" på Google, og jeg har sørget for at få disse keywords med på min side, så jeg kan få en masse trafik den vej fra.

Så, nej - jeg har heller ikke selv animeret elefanten :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:03 | Låst

Fed ide side, til at smide noget reklame.

Men desværre nok ikke lige et sted jeg skal mide mit :P Der rammer jeg nok lige en lidt forkert målgruppe hehe..

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Emil Hyldeborg:

Hehe, der er ingenting ar gøre med denne elefant. Det er voldsomt simpelt :-)

Og nej, jeg har ikke selv fundet på det. En af grundene til at sitet også er blevet meget populært, hurtigt, er at der oprindeligt var en side der hed Fanten.SE. Den lukkede, og det var folk jo kede af. Derfor søger folk stadig efter "fanten", "fanten.se" og "den hoppande fanten" på Google, og jeg har sørget for at få disse keywords med på min side, så jeg kan få en masse trafik den vej fra.

Så, nej - jeg har heller ikke selv animeret elefanten :-)

Man kan jo undre sig over hvorfor fanten.se er lukket - kan det skyldes at "svenskeren" er blevet presset til det? Måske han har stjålet billedet af elefanten fra en anden - og har du Emil egentlig fået lov til at bruge elefantfilen?

Sorry, hvis jeg kommer til at lyde anklagende, men det ville bare være syndt for dig hvis du fik en retsag på halsen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17 | Låst

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Man kan jo undre sig over hvorfor fanten.se er lukket - kan det skyldes at "svenskeren" er blevet presset til det? Måske han har stjålet billedet af elefanten fra en anden - og har du Emil egentlig fået lov til at bruge elefantfilen?

Sorry, hvis jeg kommer til at lyde anklagende, men det ville bare være syndt for dig hvis du fik en retsag på halsen.

Altså hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg bare det er en ung gut som har glemt at betale for sit webhotel eller lignende. Flash-filen med den hoppende elefant florere i forvejen rundt på internettet, så jeg er ikke bange for at blive anklaget for at have stjålet filen :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:32 | Låst

Emil Hyldeborg:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Altså hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg bare det er en ung gut som har glemt at betale for sit webhotel eller lignende. Flash-filen med den hoppende elefant florere i forvejen rundt på internettet, så jeg er ikke bange for at blive anklaget for at have stjålet filen :-)

Men, det kunne jo godt være at Nikolaj ( + andre ) ikke vil reklamere på hjemmesider med indhold der evt er stjålet. Men, det kan godt være at billeder er til fri afbenyttelse, siden der ligger frit tilgængligt på nettet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)