Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG reklame på VELBESØGT website!

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jøses da Michael. lad det nu bare ligge..

 

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide fed side..:-)

Vil sige den henvender sig til alle målgrupper. for det er da et super grin man får..?

Vil da linke til den hvis det er okay, for selv folk der bygger om trænger da til et grin..:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Skide fed side..:-)

Vil sige den henvender sig til alle målgrupper. for det er da et super grin man får..?

Vil da linke til den hvis det er okay, for selv folk der bygger om trænger da til et grin..:-)

Mange tak skal du have, og fedt at du kan lide den - bare link løs til den :D Alle besøgende, er gode besøgende :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Lauridsen:

jøses da Michael. lad det nu bare ligge..

Jeg synes nu, at Wonderboy har en god pointe og det kunne jo være, at der var noget i det mht. ophavsrettigheder. Specielt når Emil bare går ud fra, at det er OK. Det skal det nok være, men man bør undersøge tingene til bunds for at undgå bøder og lukninger.

Michael

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, jeg synes sgu også det er helt fint at Michael "går lidt til mig". Det er godt lige at få tænkt over tingene, og ikke have hængepartier, som måske kan udvikle sig i en uheldig retning.

Men jeg tager altså chancen, og følger min sunde fornuft. Jeg tror det er helt fint med den oprindelige skaber af Fanten, at jeg fører slægten videre ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Jakob Lauridsen:

jøses da Michael. lad det nu bare ligge..

Jeg synes nu, at Wonderboy har en god pointe og det kunne jo være, at der var noget i det mht. ophavsrettigheder. Specielt når Emil bare går ud fra, at det er OK. Det skal det nok være, men man bør undersøge tingene til bunds for at undgå bøder og lukninger.

Michael

 

Jeg ved godt at mange folk herinde, er fuldstændig ligeglade med rettigheder. Det har jeg selv erfaret i en anden debat, hvor jeg fik minusser for at være imod at et TV2-program blev lagt på Youtube. Selvfølgelig skal tingene da undersøges inden...

Jeg har også solgt det samme billede til mange forskellige aviser - skal man så også bare kunne snuppe det, for det ligger jo så mange steder?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Så er den lagt på..:-)

http://www.nyefacader.dk/page2.html

 

Hvor er det fedt, tak skal du have :-) Det er ikke for at jeg til og kræve noget af dig, men hvis det nu er - så må du gerne fjerne www. i linket :-)

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Du har vist glemt et 'n' i linket :-)

Rettet..:-)

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)