Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimering og blogs

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer;-)

Det kan godt være ar det er fordi jeg er pige jeg ikke kan finde tingene herinde. Vil høre om der er nogle konkrete artikler om søgemaskine optimering og blogs. Er uddannet sexolog og vil gerne have en blog om sex og samliv. så har oprette på blogger.com og netlog, men er i tvivl om nogen nogensinde kommer til at se det jeg skriver.

Håber i har et svar.

God aften

Sara

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:26

Hej Sara selvfølgelig kan du da få folk til at se dit indhold, måden det gøres på er ved at 

1. skrive unikt indhold på en måde som Big G godt kan lide.

2. byg links til dit indhold.

Hvis du er i tvivl om dette så vent lige et par sekunder.

Edit. Sara her finder du en gratis bog om SEO jeg har skrevet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:09

Hej Sara. Du kan læse om SEO på min firma blog: http://linde-media.dk/blog/ - Niveauet på bloggen er ret grundlæggende, og de fleste artikler er skrevet med udgangspunkt i at alle skal forstå det. 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:19

Der findes uanede ressourcer på nettet omkring SEO, men i mine øjne kommer det alt i alt an på, hvor seriøs du er med dit ønske om at lære SEO. 

En god løsning - hvis du vil noget med SEO - er at købe enten seo-lex eller seo 2.0 (start i det mindste med at downloade gratis versionerne) og læse én af dem. Problemet ved SEO er, at man ikke blot kan læse i 3-4 timer (eller dage...) og så vide det hele. Med bøgerne derimod får du et godt overblik over- og indblik i SEO. 

Samtidig bør du løbende - efterhånden som du lærer - implentere SEO'en i praksis på din blog og se resultaterne heraf.

Nu får jeg det måske til at lyde som en meget langvarig proces, men det basale SEO du som udgangspunkt har behov for, kræver ikke mere end ovenstående læsning, implementering og så lidt tålmodighed - du skulle gerne kunne se resultater inden for 3-6 måneder (hvis du laver noget).

/JG

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01

her er lidt grundtips

kopiere hvad konkurrenterne alle øverste hvad gør de af SEO kig på det.

Masser af unikt tekst vigtigt for at vinde

kampen vindes ikke uden nogle kvalitets links

husk vær motiveret til at videre formidle dit produkt.

Husk SEO er en langsigtet plan der giver gevindets på langt sigt

her en tråd men par tips som jeg og nogle andre hvad der kan gøres af en selv.http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:28

God content med masser af keywords der matcher det der bliver søgt mest på. Desuden er der en MASSE plugins derude (i hvert fald til Wordpress) der kan hjælpe det lidt på vej med at bygge links osv.
Ud over dit engagement på din egen side, så kan du jo kommentere på andre blogs der omhandler det samme som din (husk at tilføje link til din side) og aktivitet på fora + Facebook kan også give en del besøgende.

Måske skifte fra blogspot til eget domæne med en lækker wordpress blog? 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 10:59

Skriv indhold der skaber værdi. Interessante artikler, sjove blogindlæg, 6 tips til sjov sex, 10 fordele ved skiftende sexpartnere osv. Opdater siden jævnligt med nye indlæg. Opsæt Google Analytics, så du selv kan følge med i besøgstal, dette kan motivere dig.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:08

Før du går i gang med alt muligt SEO arbejde vil jeg anbefale dig at købe et webhotel, som kan fåes for under 200.- om året. Derefter skal du finde et godt domænenavn og opsætte en wordpress blog på dette.
Er du ikke i stand til dette, er der massere her på amino som kan hjælpe dig.

Du kan finde en oversigt over de mest populære webhoteller her

Derefter kan du begynde på SEO arbejdet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:29

Har du overvejet at bruge Wordpress i stedet for Blogger? Det er altså langt bedre og du vil få meget mere ud af din blog :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:49

Køb et domæne via Unoeuro og få en Wordpress blog i stedet for, det er mere holdbart på længere sigt!

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)