Det er svært ikke at komme til at lyde dømmende, men det der er altså en ommer... Mange af dine påstande er uden videre dokumentation og er i bedste fald ubegrundede. Dine teknikker er gamle, dårlige og/eller kan være direkte skadelige. Her tænker jeg f.eks. på dit "linkhjul".
Jeg læste ikke det hele, da jeg ikke gad, så kan ikke udtale mig så meget om det, men alene din opsætning, indholdsfortegnelse, og det begrænsede arbejde du har lagt i det signalerer ikke noget godt, og vil ikke få denne tråd til at blomstre med geniale forslag og seriøse korrekturlæsere, så meget kan jeg love dig...
Det er svært ikke at komme til at lyde dømmende, men det der er altså en ommer... Mange af dine påstande er uden videre dokumentation og er i bedste fald ubegrundede. Dine teknikker er gamle, dårlige og/eller kan være direkte skadelige. Her tænker jeg f.eks. på dit "linkhjul".
Uden at være ekspert indenfor SEO teknikker, havde jeg faktisk samme oplevelse, da jeg lige hurtigt læste de første 12 ud af 19 sider.. :(
ok fint nok så fjerner jeg link hjulet. i min fremtidige udgave.
Vil anbefale dig, at lave en separat forside med titlen på.. Måske lidt grafik.. Finde en font uden fødder altså fx Calibri, verdana, tahoma eller lign.
Lave bogen i kapitler, med store overskrifter ved kapitel skifte osv
ok fint nok så fjerner jeg link hjulet. i min fremtidige udgave.
Vil anbefale dig, at lave en separat forside med titlen på.. Måske lidt grafik.. Finde en font uden fødder altså fx Calibri, verdana, tahoma eller lign.
Lave bogen i kapitler, med store overskrifter ved kapitel skifte osv
+ det skulle nogle af jer få lyst til at hoste bogen på jeres egen side, så gør i bare det.
For sølle 65 kr inkl moms - kan du få et dk domæne, med et gratis webhotel. På den måde kan du også lave professionel reklame for din bog :-) Kæmp dig frem med den :-)
Sådan en download side (som du linker til), er der ikke mange der er særlig trygge ved.. :)
Seo++.. Du skal slet ikke tage det personligt! Prøver bare at giver dig idéer til forbedringer :-)
Vi alle er startet et sted :-) Det vigtigste er at kæmpe!! No target is so big, so i can be a reason to stop! Just fight ;) Or as Nike says: Just do it!
Seo++.. Du skal slet ikke tage det personligt! Prøver bare at giver dig idéer til forbedringer :-)
Vi alle er startet et sted :-) Det vigtigste er at kæmpe!! No target is so big, so i can be a reason to stop! Just fight ;) Or as Nike says: Just do it!
jeg tager ej heller din kritik personligt.
Sorry hvis jeg fik det til at lyde sådan er faktisk kun glad for din kritik.